پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مدیرعامل هلدینگ مات: مهم‌ترین دستاورد نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳، دستیابی و ارائه خدمات جدید در حوزه‌ فناوری اطلاعات و حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال بود

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
27 آبان 1402
زمان مطالعه: 5 دقیقه
مدیرعامل هلدینگ مات: مهم‌ترین دستاورد نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳، دستیابی و ارائه خدمات جدید در حوزه‌ فناوری اطلاعات و حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال بود
زمان مطالعه: 4 دقیقه

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (کیش اینوکس ۲۰۲۳) از ۱۵ لغایت ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش دی‌ام برد، دهمین نمایشگاه کیش اینوکس که با حضور فعالین صنایع بورس، بانک، بیمه و سرمایه‌گذاران و دیگر بازیگران این حوزه‌ها برگزار شد، دارای محورهای موضوعی اصلی‌ای همچون توسعه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم، بستر‌سازی تامین مالی شفاف و متنوع، تنظیم‌گری و نظارت هوشمند، بازنگری در سیستم‌های مقرراتی، توسعه بازار مشتقه، تاسیس شرکت‌های سهامی عام پروژه و … بود.

یکی از حاضرین این نمایشگاه در بخش مارکتینگ و بازاریابی، هلدینگ بازاریابی و ارتباطات مات بود.‌ سهام‌الدین بهرامی، مدیرعامل هلدینگ مات، در مصاحبه با دی‌ام برد درخصوص هدف از شرکت این مجموعه در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ گفت: «هدف ما از حضور در این نمایشگاه، مربوط به استراژی‌های مارکتینگ مجموعه‌مان در کنار نگاهی که به حوزه فناوری اطلاعات و جریان اقتصادی داریم، است. استراتژی بازاریابی ما در سال اخیر بر این پایه بوده که ما، به عنوان یک آژانس مارکتینگ و تبلیغات، عموما حضورمان در نمایشگاه‌ها لازم است. چراکه در هر نمایشگاهی (در هر حوزه‌ای)، شاهد آن هستیم که تمام خدمات و محصولات ارائه شده نیاز به اطلاع رسانی به مخاطب دارند. نیاز است تا طبق یک برنامه هدفمند بازاریابی یا تبلیغاتی، مخاطب در جریان کم و کیف خدمات و محصولات قرار گیرد.»

سهام الدین بهرامی، در ادامه با بیان اینکه بسیاری از خدمات به‌صورت درست برای آنها مارکتینگ صورت نمی‌گیرد گفت: «بسیاری از ایده‌ها، محصولات، خدمات و سرویس‌های درجه یک، چون بازاریابی درستی برای آنها صورت نمی‌گیرد، از آنها استقبال نمی‌شود و گاها در گذر زمان آن پروژه‌ها شکست می‌خورند. به همین علت نگاه کلی و فلسفه آژانس تبلیغاتی مات، این است که حضورمان در تمام نمایشگاه‌ها الزامی و مورد نیاز است. در همین راستا، در سال جدید سعی کردیم که بودجه‌ی فعالیت‌های مارکتینگی‌مان را برای حضور در نمایشگاه‌های بزرگ صرف کنیم.»

وی در ادامه افزود: «از سویی دیگر نیز نگاه ما بدین صورت است که‌ حضور ما در نمایشگاه ارزش افزوده‌ای را هم برای خود نمایشگاه ایجاد کند. همکاری خوبی با برگزار کننده‌های نمایشگاه‌های مختلف داشتیم. این تعامل از جنس معرفی خود نمایشگاه، برگزار‌کننده‌ ها و اسپانسرها و همچنین تهیه و انتشار محتوای مربوط به نمایشگاه در رسانه‌های مختلف است؛ به طوری که حضور ما در نمایشگاه‌‌ها، یک همکاری برد‌-برد بین ما و برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها بوده است.»

مدیرعامل هلدینگ مات: مهم‌ترین دستاورد نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳، دستیابی و ارائه خدمات جدید در حوزه‌ فناوری اطلاعات و حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال بود 1

مدیرعامل هلدینگ مات، استقبالی که از این نمایشگاه صورت گرفته‌ بود را خوب ارزیابی کرد و گفت: «بازدید کننده‌های نمایشگاه، از حوزه‌های گوناگون بازار سرمایه، بورس، بانک و بیمه بودند. حتی دوستانی که به‌دنبال راه‌حل های تامین و جذب سرمایه یا از سویی دیگر کارآفرینانی از حوزه استارتاپی، که به‌دنبال روش‌های نوین و جدید تامین سرمایه و جذب سرمایه‌گذار بودند نیز در این نمایشگاه حضور داشتند. حضور کارآفرین‌هایی که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند یا ارائه روش‌های جدیدی مثل بردن محصولات یا پروژه ها به سمت سهامی عام یا مدل‌های جدید تامین سرمایه نظیر crowdfunding (سرمایه‌گذاری جمعی) از نکات پر رنگ و اصلی این نمایشگاه بود.»

بهرامی در خصوص تفاوت کیش اینوکس با سایر نمایشگاه‌ها به دی‌‌ام برد گفت: «نمایشگاه کیش اینوکس یک نمایشگاه تخصصی است. قطعا نسبت به نمایشگاه‌های عمومی‌تر، مخاطب عام کمتری دارد و بیشتر حوزه‌های مرتبط به آن (اعم از شرکت هایی که غرفه دارند و فعالین حوزه‌های مختلف مالی مثل بورس و بانک و بیمه) در این نمایشگاه حضور داشتند. تنها تفاوت آشکار میان این نمایشگاه همین تخصصی بودن آن است.»

سهام‌الدین بهرامی، مدیرعامل هلدینگ مات

سهام‌الدین بهرامی، مدیرعامل هلدینگ مات

وی در ادامه درباره محورهای اصلی کیش اینوکس ۲۰۲۳ گفت: «کیش اینوکس ۲۰۲۳، همگام با استانداردهای این صنعت برگزار شده بود. تغییر و تحولاتی که در حوزه سرمایه‌گذاری و حوزه‌های بیزینس‌های جدید بر پایه‌ی M-Commerce و E-Commerce رخ داده است و نوع نگاه جدیدی که به تامین سرمایه در این حوزه‌ها وجود دارد، شاید مهمترین نکته‌هایی است که باید سیستم‌های مالی، بانکی و بیمه خودشان را با این تغییر و تحولات وفق بدهند. بودن فعالین این حوزه‌ها در کنار همدیگر و هم‌افزایی‌هایی رخ داده، در کنار چندین پنلی که نیز برگزار شد، نوید این را می‌دهد که تمامی دوستان دست به دست همدیگر داده‌اند تا این تغییر نگرش را در کنار تحولات رخ داده به سمت نظام‌های مالی و بانکی کشور سوق دهند.»

مدیرعامل هلدینگ مات، در ادامه‌ی تشریح تغییر و تحولات رخ داده در این حوزه‌ها گفت: «نکته دیگر این است که به‌دلیل تحولات ناشی از تکنولوژی اطلاعات، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و بیزینس‌های مبتنی بر M-Commerce و E-Commerce که روز‌به‌روز رشد پیدا می‌کنند، در کنار جریان رو به رشد اقتصاد دیجیتال، علی رغم تحولات و فشارهایی که به اقتصاد ایران در سال‌های اخیر وارد شده، در کیش اینوکس ۲۰۲۳ شاهد یک سری بنیان‌های جدید در این حوزه‌ها بودیم. به طوری که پیش‌بینی می‌شود ما شاهد یک سری خدمات جدید و نگرش متفاوت به حوزه سرمایه، بورس، بانک و بیمه باشیم.»

وی در ادامه در خصوص حاضرین و فعالیت‌های صورت گرفته در کیش اینوکس ۲۰۲۳ گفت: «به‌طور مثال هوش مصنوعی در پلتفرم‌های تریدینگ بسیار خودنمایی می‌کرد و شاهد مدل‌های جذب سرمایه جدید در حوزه‌های اقتصاد دیجیتال بودیم. در حوزه‌ crowdfunding و توکنایز نیز محصولاتی وجود داشت که ضمن آماده‌سازی پلتفرم‌های تخصصی& درحال تدوین قوانین مرتبط با آنها بودند. در حوزه‌های ارزهای دیجیتال محصولات متنوعی وجود داشتند. از سمتی دیگر، در حوزه بیمه، محصولات جدید ارائه شد و نگاه جدی به حوزه Microinsurance حاکم بود. همه اینها حاکی از آن است که صنعت بیمه باهدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور در حال وفق دادن خود با شرایط جدید بر پایه تکنولوژی و تحولات اقتصاد دیجیتال است.»

سهام الدین بهرامی، در آخر درباره دستاورهای کیش اینوکس ۲۰۲۳ گفت: «به‌صورت کلی، در حوزه‌های مختلف شاهد نوآوری‌هایی بودیم. مهم‌ترین دستاورد این نمایشگاه، که قابل پیش‌بینی هم بود، تلاش برای دستیابی و ارائه‌ی یک سری خدمات و محصولات در حوزه‌های بازار سرمایه(بورس، بانک و بیمه) بر پایه فناوری اطلاعات، تکنولوژی ارتباطی و اقتصاد دیجیتال بود.»

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات