خلاصه اخبار حوزه بازاریابی دیجیتال در هفته گذشته (21-28 تیر)

⏱زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پایان هر هفته، خلاصه‌ای از اخبار بازایابی دیجیتال ایران و جهان را با شما باشتراک می‌گذاریم تا در صورتی که در طول هفته وقت نکردید در جریان اخبار جدید این حوزه قرار بگیرید، یکجا و خلاصه اخبار را بخوانید. با ما همراه باشید.

۱. رایچت به 16مین پلتفرم چت آنلاین در جهان تبدیل شد.

بیش از 16 هزار وبسایت از خدمات رایچت استفاده می‌کنند.

رایچت

 

۲. گوگل فاکتورهای رنکینگ ویدیوهای یوتیوب در نتایج جستجو را عنوان کرد:

  • مرتبط بودن ویدیو با کلیدواژه جستجو
  • مشارکت مخاطب با ویدیو
  • کیفیت ویدیو

تغییرات یوتیوب

 

۳. یک باگ امنیتی در توییتر باعث شده گروهی هکر بتوانند از اکانت و برندهای معروفی نظیر اوباما و اپل، توییت زیر را درج کنند! هکرها در این پروژه در حال جمع‌آوری بیت‌کوین هستند. احتمال میرود یک عامل داخلی از کارکنان توییتر در این اتفاق دست داشته باشد.

باگ توییتر

 

۴. ترلو، کاربران ایرانی را تحریم کرد و از این پس با IP ایران نمی‌توان وارد وبسایت این ابزار مدیریت پروژه شد.

البته اپلیکیشن موبایل ترلو برای کاربران ایرانی هنوز در دسترس است.

ترلو

 

۵. گوگل آنالیتیکس قابلیتی برای پیش‌بینی رفتار کاربران ارائه می‌کند.
برای مثال با استفاده از این قابلیت می‌توان احتمال خرید هر کاربر را پیش‌بینی کرد.

گوگل آنالیتیکس

۶. گوگل ادز دامین‌های مربوط به محصولات و نرم افزارهای جاسوسی را مسدود می‌کند.

خلاصه اخبار حوزه بازاریابی دیجیتال در هفته گذشته (17-23 خرداد)
در طی چند سال فعالیت تو دنیای مارکتینگ فهمیده‌ام که همیشه باید بر اساس دیتا حرکت کنم. برای به‌روز نگه داشتن تخصصم تو DM Board می‌نویسم.

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید