خلاصه اخبار حوزه بازاریابی دیجیتال در هفته گذشته (14-20 تیر)

⏱زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پایان هر هفته، خلاصه‌ای از اخبار بازایابی دیجیتال ایران و جهان را با شما باشتراک می‌گذاریم تا در صورتی که در طول هفته وقت نکردید در جریان اخبار جدید این حوزه قرار بگیرید، یکجا و خلاصه اخبار را بخوانید. با ما همراه باشید.

۱. اینستاگرام امکان پین کردن کامنت در پست‌ها را می‌دهد.
با استفاده از این قابلیت می‌توان ۳ کامنت را در هر پست پین کرد.

تغییرات اینستاگرام

 

۲. دارک مود به نسخه وب واتس‌اپ هم آمد.

این نسخه از واتس‌اپ به مرور برای همه کاربران دنیا تا هفته دیگر فعال می‌شود.

تغییرات واتساپ

 

۳. دو امکان جدید در گوگول ادز
–  گوگل ابزار Performance Planner Tools خود که برای تخمین کلیک‌‌ها و نرخ تبدیل در کمپین‌ها به کار می‌رود را برای کمپین‌های موبایلی هم توسعه داده است.
–  امکان مدیریت حساب‌ها در اپلیکیشن موبایل گوگل ادز هم فراهم شد.

تغییرات گوگل ادز

 

۴.  یکتانت، از سرویس جدیدی به نام تبلیغات کلیدواژه‌ای رونمایی کرد.

با این سرویس،‌ تبلیغات تبلیغ‌کنندگان تنها در صفحاتی نمایش داده می‌شود که کلیدواژه انتخابی آن‌ها در عنوان و یا متادیسکریپشن صفحه وجود داشته باشد.

یکتانت

 

۵. گوگل با استفاده از دیپ‌لرنینگ زیر تصاویر image search اطلاعات بیشتری می‌دهد.

زمانیکه تصویر فرد یا مکانی را جستجو کنید، آن را با متون موجود در نتایج گوگل تطبیق داده و بهترین نتیجه را به کاربر ارائه ذیل عکس ارائه می‌کند.

تصاویر گوگل

یکتانت، تبلیغات کلیدواژه‌ای را به سرویس‌های خود اضافه کرد
در طی چند سال فعالیت تو دنیای مارکتینگ فهمیده‌ام که همیشه باید بر اساس دیتا حرکت کنم. برای به‌روز نگه داشتن تخصصم تو DM Board می‌نویسم.

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید