یکتانت مجری انحصاری تبلیغات بنری دیوار شد
دیوار از آغاز همکاری جدید خود با یکتانت برای ارائه تبلیغات بنری خبر داد. براساس اعلام این دو برند، یکتانت و دیوار ازاینپس قرار است بهعنوان شریک استراتژیک و اختصاصی بایکدیگر همکاری کرده و یکتانت به صورت انحصاری اجرای تبلیغات بنری دیوار را برعهده بگیرد.
به گزارش دیام برد، این همکاری به برندها این امکان را میدهد که تبلیغات خود را در صفحات مختلف دیوار، شامل دستهبندیها، نتایج جستوجو و صفحات شهرها نمایش دهند.
یکتانت با بهرهگیری از پنل تبلیغاتی اختصاصی، حضور در افزونههای آگهیگذاران دیوار، استفاده از فناوری هدفمندی هوشمند و ایجاد امکان تبلیغات در تمامی دستهبندیها و شهرهای این پلتفرم توانسته امکان نمایش تبلیغ به بیش از ۱۰ میلیون کاربر روزانه و ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه را برای تبلیغدهندگان فراهم کند.
طبق اعلام دیوار، این پلتفرم بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد و این همکاری با یکتانت بهمنظور استفاده از پتانسیل تبلیغات بنری بهعنوان یکی از ابزارهای مؤثر در بازاریابی دیجیتال صورت گرفته است.
به گزارش دیوار، کسبوکارها میتوانند با استفاده از تبلیغات بنری در دیوار، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و ترافیک وبسایت خود را افزایش دهند. این تبلیغات در بیش از ۲۶۰ دستهبندی و ۴۲۰ شهر مختلف قابل نمایش است.
همچنین یکتانت اعلام کرده است که تبلیغات کسبوکارها را به کاربران بیش از ۴۰۰ شهر با امکان تفکیک در بیش از ۱۰۰ دستهبندی موضوعی نمایش میدهد.