پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

با پیتام در خارج از ساعات اداری پاسخگوی مشتریان خود باشید!

تارخ ترهنده تارخ ترهنده
15 اسفند 1399
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با پیتام در خارج از ساعات اداری پاسخگوی مشتریان خود باشید!
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بنا به آمارهای رسمی، تراکنش‌های مالی حاصل از خریدهای اینترنتی در بازه‌های زمانی 18 الی 24 شب به اوج خود می‌رسد. چنانچه صاحب یک کسب و کار آنلاین و فروشگاهی باشید یا به تازگی محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده باشید که مورد توجه و استقبال قرار گرفته باشد، دغدغه ارائه خدمات به مشتریانی که در این بازه زمانی اقدام به خرید از شما می‌کنند، چالش بزرگی است و در بسیاری موارد راه حل این موضوع به دلیل هزینه‌های سربار و مشکلات مدیریتی که به دنبال خود ایجاد می‌کند، به‌طور کامل کنار گذاشته می‌شود و مدیران سازمان‌ها از فروش با ارائه خدمات با کیفیت بالا در این بازه زمانی صرف نظر می‌کنند. پیتام خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهد تا شما بتوانید این دست چالش‌ها را پشت سر بگذارید.

پیتام با توجه به شعار سازمانی خود “هر اتباطی برای ما مهم است” این بار نیز به کمک صاحبان کسب و کار آمده تا با استفاده از سرویس جدید و مقرون به صرفه  این شرکت با نام “نیترو ” چالش های پیشرو را رفع کرده و از آن به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت مورد نظر خویش بهره ببرند.

با پیتام در خارج از ساعات اداری پاسخگوی مشتریان خود باشید!

سرویس نیترو تمامی راه‌کارهای خدمات جامع پیتام را داراست و عملاً تمامی سرویس‌هایی که برای راه‌اندازی و بهبود خدمات مشتریان نیاز است را در بر می‌گیرد. تفاوت عمده بین سرویس نیترو و سرویس راه‌کار جامع خدمات مشتریان «بازه زمانی» آن است. بازه زمانی سرویس نیترو کمتر از یک شیفت کاری بوده و از ساعت 18 تا 24 است. این سرویس شامل ماژول‌های خدماتی  از قبیل طراحی و ایجاد فرآیندها، ساختارهای بهبود مستمر، سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز و گزارشات و تحلیل‌های آن، تیم‌های سرپرستی، تیم‌های تضمین کیفیت و در نهایت تیم کارشناسان است که کارهای محوله شامل انجام خدمات تماس‌های ورودی و خروجی، پاسخگویی به ایمیل مشترکین، پشتیبانی پیامک‌ها و چت آنلاین و سایر خدمات در حوزه وفادار سازی مشتریان را انجام می‌دهد.
با پیتام در خارج از ساعات اداری پاسخگوی مشتریان خود باشید!

پیتام با تحلیل نیاز های صاحبان کسب و کار در طی سال‌ها فعالیت، متوجه شده است که بسیاری از کارفرمایان نیاز دارند تا سرویسی داشته باشند که به مشتریان خود در ساعات غیر اداری نیز خدمات ارائه دهند اما رویارویی آنان با مشکلاتی از جمله  ایجاد هزینه‌های مازاد روی ساعت‌های غیر اداری، جذب و نگهداشت نیروهای تخصصی حوزه خدمات مشتریان، مدیریت منابع انسانی و مدیریت سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای این شیفت‌ها، سبب شده است که از انجام آن صرف نظر کنند و عملا نتوانند سرویسی به مشتریان خود در این بازه که تعدادشان نیز کم نیست ارائه نمایند.

برای بهره‌مندی از این سرویس جدید می توانید از طریق این صفحه و یا تماس با شماره 02191006033 با تیم فروش پیتام ارتباط برقرار نمایید.

بخوانید  همکاری جدید رهنما کالج و اینترک: «برگزاری دوره‌های مارکتینگ اتومیشن»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تارخ ترهنده
تارخ ترهنده
یک نویسنده و گیمر افسارگسیخته. عاشق نوشتن و خلق کردن.
نظرات

اسمارتک