پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

وردپرس در صدر CMSها: 64 درصد از سایت‌ها از وردپرس استفاده می‌کنند

زهرا محبی زهرا محبی
15 تیر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وردپرس در صدر CMSها: 64 درصد از سایت‌ها از وردپرس استفاده می‌کنند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مجله Search Engine Journal اطلاعاتی در خصوص سهم بازار سیستم‌های مدیریت محتوا منتشر کرده است. در این آمار، محبوب‌ترین CMSها بین توسعه‌دهندگان سایت و متخصصان سئو آمده است. در این متن، ده مورد از این سیستم‌های مدیریت محتوا که بیشترین سهم را در بازار خود دارند خواهید دید.

طبق داده‌های W3Techs.com، وردپرس همچنان بر بازار سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) حاکمیت دارد و در حال حاضر توسط ۶۴.۲ درصد از وب‌سایت‌هایی که دارای CMS هستند، استفاده می‌شود. Shopify در ژوئن 2022 رتبه دوم را دارد و 6.3 درصد از بازار CMS را به خود اختصاص داده است. Wix، Squarespace و Joomla با کمتر از 3.5 درصد سهم بازار،‌ تا رتبه پنجم را به خود اختصاص می‌دهند. W3Techs اشاره می کند که 33.1٪ از وب‌سایت‌ها از هیچ یک از سیستم‌های مدیریت محتوایی که مانیتور می‌کنند، استفاده نمی‌کنند.

سیستم مدیریت محتوا

10 بازیگر برتر ژوئن 2022 در بازار CMSها

وردپرس توسط 43٪ از تمام وب‌سایت‌ها و 64.2٪ از آن‌هایی که دارای CMS قابل شناسایی هستند، استفاده می‌شود. این در حالی است که وردپرس قوی‌تر از همیشه روی امنیت خود کار می‌کند و عوامل کند شدن خود را مرتبا از بین می‌برد.

در مصاحبه اخیر، جوزف هادن چامفوسی، مدیر اجرایی وردپرس به مجله SEJ گفت: «سال آینده، مانند دیگر سال‌ها در پروژه‌ای جدید اطمینان حاصل می‌کنیم که همچنان به اندازه یک CMS پایدار و توانمند هستیم که مردم انتظارش را داشتند و همچنان، با روشی جدیدتر و مدرن‌تر برای مدیریت محتواهای شما جلو خواهیم رفت.»

بخوانید  مایکت با هدف معرفی سرویس جدید VOD خود کمپین محیطی اجرا کرد؛ رایگان فیلم ببین!

Shopify با به‌روزرسانی جدید در ماه ژوئن وارد بازار B2B می‌شود

Shopify نسخه تابستانی 2022 خود را در ماه ژوئن منتشر کرد و بیش از 100 ویژگی جدید را برای کاربران ارائه داد. یک ویژگی جدید که به‌درستی «B2B» نامیده می‌شود، فروشندگان Shopify Plus را با عمده‌فروشان مرتبط می‌کند و برای تجربه‌ای کامل‌تر، سیستم را با NetSuite، Brightpearl، Acumatica و دیگران یکپارچه‌سازی می‌کند.

شما به عنوان یک صاحب سایت یا یک مارکتر، از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده می‌کنید؟

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات