زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام نوع جدیدی از تگ‌ها را راه‌اندازی کرده است که به سازندگان امکان می‌دهد تا بر اساس نوع همکاری‌شان در هر پست تگ شوند. این یعنی از این پس، به جای اینکه صرفا با یوزرنیم یا محصولی خاص در پست به سازندگان محتواهای اینستاگرامی اشاره شود، بر اساس فعالیت و اعتباری که به کار (موضوع پست) اضافه کرده‌اند به آن‌ها اشاره خواهد شد. دسته‌بندی فعالیت فرد توسط خود آن‌ها مشخص می‌شود و طبق همان دسته‌بندی، در پست، زیر نام او به نمایش در می‌آید. برای مثال تصویر زیر را ببینید.

اینستاگرام
در تصویر زیر، طبق تگ‌ها می‌دانیم که چه کسی عکاس، چه کسی خواننده و چه کسی استایلیست کار بوده است.

اینستاگرام از این راه می‌خواهد یک اعتبار مستقیم را برای کسانی که در توسعه و تولید یک پست نقش داشته‌اند فراهم کند. این می‌تواند روی بیشتر دیده شدن افراد در اینستاگرام هم تاثیر بگذارد. این تگ‌های جدید، هم‌اکنون در دسترس کاربران اینستاگرامی قرار گرفته است.

نحوه استفاده از تگ‌های جدید

با دستورالعمل زیر می‌توانید از تگ‌ سازندگان استفاده کنید.

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی (+) در گوشه بالا، سمت راست ضربه بزنید.
  2. یک پست جدید ایجاد کنید و روی «next» ضربه بزنید.
  3. ادیت دلخواه خود را انجام داده و سپس روی «next» ضربه بزنید.
  4. پس از نوشتن کپشن، روی «tag people» ضربه بزنید.
  5. «add tag» را انتخاب کنید و نام سازندگانی را که می‌خواهید در پست به آن‌ها اشاره شود سرچ و انتخاب کنید.
  6. برای نمایش دسته (کاری) سازنده، روی «show profile category» ضربه بزنید.
  7. روی «done» کلیک کنید.
  8. حالا که تگ سازندگان خود را اضافه کرده‌اید، پست را منتشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید