
کمپین برند پرومکس با شعار «یک زوج حرفهای» و با هدف آگاهی از برند برگزار شد


فهرست مطلب
کمپین جدید پرومکس با شعار «یک زوج حرفهای» اجرا شد. این کمپین در فازهای محیطی، دیجیتال و BTL و با هدف «آگاهی از برند» و «دعوت به شرکت در چالش» طراحی شده بود. شبکههای اجتماعی، رسانههای خبری و همچنین برگزاری یک رویداد با حضور اینفلوئنسرها، کانالهای تبلیغاتی این کمپین بودند.
به گزارش دیام برد، کمپین جدید پرومکس با هدف «آگاهی از برند»، از ۱۵ دی تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ اجرا شد. این کمپین با شعار «یک زوج حرفهای» و در فازهای محیطی (در تهران و ۷ شهر بزرگ دیگر کشور)، دیجیتال و BTL به نمایش درآمد. پرومکس در این کمپین دو هدف اصلی داشت: اول، افزایش آگاهی از برند از طریق پیامها و تبلیغات محیطی، و دوم، دعوت از مصرفکنندگان به شرکت در چالش استایل کردن موهای پارتنر خود.
پرومکس با اعلام اینکه بیشترین سهم از بودجه این کمپین به رسانههای محیطی اختصاص یافته بود، دررابطه با مسیر کلی این کمپین اعلام کرده است که با توجه به تحقیقی که قبل از کمپین در خصوص برند انجام شد، تصمیم بر اجرای یک کمپین اطلاعرسانی برای برند گرفته شد و با در نظر گرفتن اینکه برند هم برای آقایان و هم برای خانمها محصولاتی تولید میکند، شعار زوج حرفهای انتخاب شد. در ادامه و پس از اکران بیلبوردها یک ایونت با حضور اینفلوئنسرهای مطرح طراحی شد تا در آن اینفلوئنسرها موهای پارنتر خود را استایل کنند و در انتها از مخاطبان نیز دعوت شد تا آنها نیز با انجام این چالش و ارسال عکس و ویدئو در قرعهکشی ۵ چمدان از محصولات حرفهای پرومکس شرکت کنند.
در ادامه کمپین نیز یک بازی با هدف دعوت به آشنایی بیشتر با محصولات پرومکس در سه مال ارگ، اپال و نیایش اجرا میشود که در آن مخاطبان باید طی مدت زمانی محدود یک وزنه شبیه شمش، از داخل باکس بیرون میآوردند. همچنین در این غرفه دستگاههای مختلف محصولات قابلیت تست و استفاده توسط مخاطب را داشتند.
پرومکس از سال ۱۳۸۰ تا به امروز، دو کمپین اجرا کرده است
رضا موسوی، مدیر مارکتینگ پرومکس در گفتوگویی اختصاصی با دیام برد دررابطهبا این کمپین گفت: «پرومکس از سال ۱۳۸۰ که شروع به فعالیت کرد، تا به امروز، دو کمپین اجرا کرده است. یک کمپین در سال ۱۳۹۶ اجرا شد که هدف آن نیز آگاهی از برند بود. در آن کمپین ما فاز محیطی نداشتیم و به سراغ گوریلا مارکتینگ و BTL رفته بودیم. در بازههای مختلف در چند جای تهران مانند برج میلاد، دیزین، توچال و غیره سشوارهای خیلی بزرگ قرار دادیم که بهصورت واقعی نیز کار میکرد. برای افراد این گوریلا مارکتینگ و دیدن سشوارهای غولپیکر جذاب بود. همزمان در یک سری از مالهای تهران، اصفهان و شیراز غرفههایی اجاره کردیم تا فعالیت BTL انجام دهیم و هدفمان همچنان آشنایی با محصول بود.»

رضا موسوی، مدیر مارکتینگ پرومکس
موسوی ادامه داد: «در سال ۹۸، یک کمپین دیجیتال اجرا کردیم که هدف آن، کاملاً افزایش فروش بود. تا قبل از سال ۹۸، ما لاین فروش مستقیم به مصرفکننده و سایت فروش مستقیم به مصرفکننده نداشتیم. چرا که شرکت ما اساساً یک شرکت B2B است. بعد از واردشدن، محصول از طریق شبکه فروش و نمایندگی به فروش رفته و به دست مغازهدارها میرسد و آنها هم در نهایت محصول را به مردم میرسانند. در سال ۹۸ ما کالایی داشتیم که نزدیک به ۴۰ هزار عدد از آن در انبار موجود بود و شبکه فروش ما به هیچ طریقی حتی با ارائه آفر نمیتوانست آن را بفروشد. در این زمان ما ایده ایجاد لاین فروش دیجیتال را مطرح کردیم. همزمان، با دیجیکالا یک قرارداد انحصاری بستیم و برای فروش همان محصول که یک برس حرارتی بود، یک کمپین طراحی کردیم که تقریباً ۳ ماه ادامه داشت. این کمپین نیز فاز محیطی نداشت؛ اما از نظر دیجیتال ۳۶۰ بود. چرا که شامل اینفلوئنسر مارکتینگ، وب، سی پی سی، vod ، تولید تیزر، وایرال و غیره بود. در نتیجه ما ظرف مدت حدود ۴ ماه، همهٔ آن ۴۰ هزار محصول را فروختیم. تارگت ما ۱۰ هزار محصول بود؛ اما کمپین اور تارگت شد و بسیار موفق بود.»
او در ادامه گفت: «این سومین کمپین بزرگ ما است. باتوجهبه اینکه از آخرین کمپین آگاهیرسانی ما مدت زیادی گذشته و رقبای جدیدی وارد بازار شدند، تصمیم گرفتیم این کمپین را در ابعاد بزرگتر اجرا کنیم.»
تمرکز ما بر همهٔ محصولات بود
مدیر مارکتینگ پرومکس در پاسخ به این سؤال که آیا تمرکز این کمپین روی گروه خاصی از محصولات بوده است، گفت: «ما ۴ گروه کالایی اصلی داریم که شامل فرکنندهها، اتوهای مو، سشوارها و ماشینهای اصلاح است. از همهٔ این ۴ گروه در آرتورکها، BTL، تست محصول و غیره استفاده کردیم. در ایونت نیز سعی کردیم وقتی میگوییم زوج، خانم از وسایل مردانه مانند ماشین اصلاح و آقا از اتو مو استفاده کند. سشوار هم که خب یک محصول جنرال است. سعی کردیم در همه فضاهای کمپین بر همهٔ محصولات تمرکز کنیم چرا که قصد ما، آگاهیرسانی بود. رویکرد ما نیز این بود که اطلاعرسانی کنیم که در هر ۴ گروه و هم برای خانمها و هم آقایان محصولات حرفهای برای ارائه داریم.»
در مدتزمان کوتاهی، حدود ۴ میلیون impression گرفتیم
موسوی با اشاره به تعامل در شبکههای اجتماعی ادامه داد: «تنها شبکه اجتماعی ما، اینستاگرام است که در آن با مخاطبانمان در ارتباط هستیم. باتوجهبه اینکه مدت کمی از شروع فاز دیجیتال گذشته، نمیتوان هم اکنون با قطعیت قضاوت کرد. فعلاً در حال دعوت از افراد برای شرکت در چالش هستیم. مجموع اینگیجمنت ما در این مدت چندروزه، حدود ۴ میلیون impression بوده که ادامه خواهد داشت. پیشبینی اولیه ما این است که در اواخر اسفند بخش دیجیتال را به پایان برسانیم اما بسته به استقبال افراد، متفاوت خواهد بود؛ بنابراین آمار و ارقام مربوط به کمپین، در پایان آن ارائه خواهد شد.»