پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
گزارش‌ها

گزارش کمپین یلدای ۱۴۰۲ بارجیل؛ همکاری با تپسی، اسنپ‌فود و طاقچه در کنار اینفلوئنسر مارکتینگ

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
30 دی 1402
زمان مطالعه: 5 دقیقه
گزارش کمپین یلدای ۱۴۰۲ بارجیل؛ همکاری با تپسی، اسنپ‌فود و طاقچه در کنار اینفلوئنسر مارکتینگ
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بارجیل که در زمینه محصولات خوراکی‌ فعالیت می‌کند و بستری آنلاین برای خرید آجیل و محصولات خشکبار است کمپینی ۲۶ روزه به مناسبت یلدا اجرا کرده است و در گزارش خود به دی‌ام برد فعالیت‌های این کمپین و نتایج آن را ارائه کرده است.

در این مطلب حسام مقتدایی مدیر مارکتینگ بارجیل گزارشی به دی‌ام برد ارائه کرده است از فعالیت‌های این مجموعه در کمپین یلدای خود که در آن به بررسی عملکرد این کمپین می‌پردازد، همچنین رشد سطح رضایت و بهبود تجربه خرید مشتریان، همکاری‌های جدید با برندها و سازمان‌هایی مانند تپسی و تاثیرگذاری کمپین‌های بازاریابی، همکاری‌های استراتژیک و تغییرات جدید در بسته‌بندی سازمانی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته ‌است.

حسام مقتدایی، با تاکید بر اهمیت تجربه خرید مشتریان اظهار کرد: «هدف اصلی بارجیل همواره ایجاد حس خوب از تجربه خرید بوده و هست. در کمپین یلدا نیز، این موضوع در بالاترین سطح اهمیت برای ما بود زیرا تبدیل کاربران به مشتریان وفادار پس از تجربه مثبت خرید، از بدیهیات بازار آنلاین است. در ۲۶ روز باقی‌مانده به یلدا، بارجیل با اجرای کمپین‌های متنوع یلدایی، به پر درآمدترین روزهای خود رسید.»

همچنین او پیرامون میزان سرچ و ورودی ارگانیک امسال سایت بارجیل نسبت به سال گذشته افزود: «افزایش ۳ برابری کاربران ورودی گوگل در آذر ۱۴۰۲ نسبت به یلدای گذشته (آذر ۱۴۰۱)، که به واسطه کلمات کلیدی مرتبط با کمپین یلدا، مانند «آجیل شب یلدا» و «قیمت آجیل شب یلدا»، نه فقط به شکل کمّی و از لحاظ تعداد کاربران بلکه به شکل کیفی هم ورودی یلدای امسال را چندین برابر بهبود داد. این دستاوردها بدون تلاش‌های ماه‌های گذشته تیم سئوی بارجیل، امکان‌پذیر نبود.»

در مورد تغییرات تعداد سفارش‌های پردازش شده در سه هفته منتهی به یلدا، حسام مقتدایی اظهار کرد: «هرچند هدف اصلی بارجیل، صرفا فروش بیشتر نیست، اما در دو هفته اولیه شروع کمپین، در مجموع بیش از ۱۲ هزار سفارش ثبت شده است که پرفروش‌ترین محصولات در ۲هفته آخر آذر، به ترتیب آجیل‌های مخلوط، یک نوع شیرینی (لاین جدیدی که به تازگی به بارجیل اضافه شده است) و مخلوط میوه خشک بوده است.»

کمپین بارجیل در اسنپ‌فود؛ ارسال ۱۲ هزار پیامک

در بخشی از این گزارش گفته شده نرخ سفارش‌ها افزایش ۵ داشته و میانگین هر سبد خرید نیز بیش از یک میلیون تومان بوده است.

مقتدایی اشاره می‌کند کمپین‌های همکاری با تپسی، اسنپ‌فود، طاقچه، بانک ایران زمین، شاتل و پت‌آباد نقش مهمی در گسترش بازار و جلب مشتریان داشته‌اند. همکاری بارجیل با شاتل و بانک ایران زمین به شکل پروموت بارجیل در باشگاه مشتریان و همکاری بارجیل برای ارائه محصول به اعضای باشگاه مشتریان بوده است.

او همچنین پیرامون کمپین اجرا شده با اسنپ‌فود توضیح می‌دهد: علاوه‌بر سایر کمپین‌های اجرا شده، بارجیل همکاری مشترکی با اسنپ‌فود داشته است که این همکاری در قالب قرار دادن بنر در صفحه آجیل اپلیکیشن اسنپ‌فود و ارسال ۱۲ هزار پیامک به کاربران اسنپ‌فود و ارائه کد تخفیف مشترک تعریف شده توسط دو برند بوده است.

گزارش کمپین یلدای ۱۴۰۲ بارجیل؛ همکاری با تپسی، اسنپ‌فود و طاقچه در کنار اینفلوئنسر مارکتینگ 1

مدیر مارکتینگ بارجیل پیرامون سایر اقدامات و استفاده از فضای سوشال مدیا در این کمپین می‌گوید:

«یکی دیگر از اقدامات برای معرفی صفحه اینستاگرام بارجیل و محصولاتش داشت، کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ چیدمان یلدایی بود. در این کمپین، بارجیل، با اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با تعداد دنبال‌کنندگان ۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفر، تنها با ارائه محصولات و بدون پرداخت هزینه تبلیغات، این کمپین را راه‌اندازی و اجرا کرده است. کمپین‌های یلدایی بارجیل در تمام رسانه‌ها، نزدیک به ۱۰ میلیون ایمپرشن را به خود اختصاص داده است که بیش از ۳.۵ میلیون ایمپرشن از کمپین ۳ روزه با تپسی و نزدیک به ۳ میلیون ایمپرشن تنها به واسطه کمپین‌های اینستاگرامی که شامل ویدیوهای اینفلوئنسرها، بانک ایران زمین، طاقچه و پت‌آباد بوده به دست آمده است.»

یکی دیگر از فعالیت‌های بارجیل حضور به عنوان اسپانسر در رویداد دی‌ام‌برد بود که با هدف جذب لید و معرفی برند بارجیل و ارائه محصولات قهوه بارجیل انجام شده است.

همکاری بارجیل و طاقچه؛ تقویت ارتباط برند با مخاطبان

گزارش کمپین یلدای ۱۴۰۲ بارجیل؛ همکاری با تپسی، اسنپ‌فود و طاقچه در کنار اینفلوئنسر مارکتینگ 2

کتابچه «۱۰۱ راه شادتر سپری کردن یلدا» توسط بارجیل و مهدی اسکندری با همکاری طاقچه نوشته شده است. این کتابچه به زبانی طنز آمیز پیرامون چارچوب کمپین یلدایی بارجیل نگارش شده است.

مقتدایی درباره این ایده و اجرای آن عنوان می‌کند: «این کتابچه با تأکید بر ۱۰۱ راه ساده و شاد برای سپری کردن یلدا، مخاطبان را به یک تجربه شاداب و سرگرم‌کننده در این جشن فرا می‌خواند و نشان می‌دهد که چگونه با طراحی محتواهای خلاقانه، می‌توان ارتباط برند با مخاطبان را تقویت کرد و جشنواره‌ها را به یک تجربه بی‌فراموش تبدیل نمود. در این اثر، از هوش مصنوعی نیز بهره گرفته شده و تمام تصاویر با استفاده از این فناوری طراحی شده‌اند. این ابتکار نشان‌دهنده استفاده هوشمندانه از فناوری در ایجاد محتوا و تجربه کاربری منحصر به فرد است.»

تغییرات جدید بسته‌بندی، همسو با ارزش‌های برند

گزارش کمپین یلدای ۱۴۰۲ بارجیل؛ همکاری با تپسی، اسنپ‌فود و طاقچه در کنار اینفلوئنسر مارکتینگ 3

مدیر مارکتینگ بارجیل در مورد یلدای بارجیل در سازمان‌ها و انتخاب محصولات خوراکی‌محور سالم، اعلام کرد یکی از تحولات اصلی در این دوره، بهبود و تغییر در بسته‌بندی محصولات بوده است. طراحی بسته‌بندی جدید، همسو با ارزش‌های برند به مشتریان ارائه شده است. این بسته‌بندی‌های جدید، تجربه یلدای مشتریان سازمانی را بهبود بخشیده است. بخشی از این اطلاعات در مورد رضایت مشتریان سازمانی، از بررسی نظرات مشتریانی است که تجربه خرید خود را روی سایت به اشتراک گذاشته‌اند به دست آمده است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک