معرفی ظرفیتهای تبلیغاتی ویرگول برای کسبوکارها
فهرست مطلب
بعید است اهل خواندن و نوشتن محتوا در وب فارسی باشید و با ویرگول سر و کار نداشته باشید. تیمی که تلاش خود را کرده است که با ارائه محصولی پایدار و با کاربری آسان، گزینه اول فارسیزبانان برای به اشتراک گذاشتن دانش، ایدهها و داستانها باشد. ویرگول همچنین ادعا میکند که میزبان بیش از ۳ میلیون کاربر ثبتنامی و ۲۰۰ هزار کاربر روزانه است و بیشتر از ۱.۵ میلیون محتوا در این سایت تولید شده است.
ویرگول بر این باور است که مزایایی مانند محتوای تعامل برانگیز توسط کاربران و ظرفیتهای نرمافزاری ویرگول در دستهبندی موضوعات و شناخت علایق کاربران موقعیت منحصر به فردی را در اختیار این شبکه اجتماعی قرار داده است. به همین دلیل این استارتاپ به تازگی ظرفیتهای تبلیغاتی را در اختیار برندها قرار داده است تا کسبوکارها به کمک آن بتوانند پیام خود را به سادگی و با دقت بیشتری به جامعه هدف خود برسانند.
در این مطلب برخی از امکانات ویرگول برای کسبوکارها را با هم مرور خواهیم کرد.
طیف متنوع مخاطبان ویرگول
بررسی در جامعه مخاطبان ویرگول نشان میدهد که نسبت کاربران خانم به آقا ۳۵٪ به ۶۵٪ است که بیشتر آنها را افراد ۲۰ تا ۳۵ سال تشکیل میدهد. ویرگول ادعا میکند که با الگوریتم خود میتواند با تحلیل و دستهبندی محتواهای منتشر شده، شناختی کامل نسبت به پرسونا، تخصص، علایق و سایر صفات تصمیمگیر برای برندها در جامعه آماری خود داشته باشد و قادر است هر محتوا را به جامعه آماری هدف نمایش دهد. ویرگول یکی از تفاوتهای مهم خود با سایر رسانهها را تعدد پرسونای مختلف و دسترسی آسان به آنها میداند.
در نمودار بالا، محور افقی تعداد مخاطبین و محور عمودی تعداد نویسندگان هر موضوع نمایش داده شده است. حبابها در نمودار موقعیت هر موضوع را نشان میدهند: حرکت به سمت راست نمودار نشانگر افزایش تعداد مخاطبان و حرکت به سمت بالا نشانگر افزایش تعداد نویسندگان است. اندازه هر حباب نیز نشاندهنده سهم آن موضوع از کل پستهای ویرگول است، به این معنی که حباب بزرگتر، تعداد پستهای بیشتر در آن دستهبندی موضوعی را نشان میدهد.
ظرفیتهای تبلیغاتی ویرگول برای کسبوکارها
۱. رپورتاژ آگهی و دریافت بکلینک
یکی از روشهای قدرتمند در بازاریابی دیجیتال، استفاده از رپورتاژ آگهی و بکلینک برای افزایش رتبه سئو سایت است. ویرگول با ارائه این خدمت، فرصتی برای کسبوکارها فراهم آورده تا محتوایی تأثیرگذار در مورد خدمات یا محصولات خود منتشر کنند.
رپورتاژ آگهی در ویرگول به کسبوکارها اجازه میدهد تا داستان برند خود را به شکلی داستانی و جذاب بیان کنند، و از طریق ایجاد ارتباط عاطفی با خوانندگان، اعتماد و شناخت نسبت به برند خود را افزایش دهند. علاوه بر این، با توجه به رتبه بالای دامنه ویرگول نزد موتورهای جستجو از قبیل گوگل، این روش به آنها امکان میدهد تا از طریق بکلینکهای قرار داده شده در محتوا، ترافیک بیشتری به وبسایت خود هدایت کنند و رتبه دامنهی خود را در موتورهای جستجو افزایش دهند.
۲. بسته افزایش بازدید
بسته افزایش بازدید ویرگول، ابزاری قدرتمند برای کسبوکارهایی است که به دنبال افزایش دیده شدن و جذب مخاطب در فضای آنلاین هستند. این بستهها امکان ارتقاء سطح دسترسی محتوای کسبوکارها را فراهم میآورند و باعث میشوند که مطالب آنها در معرض دید طیف گستردهتری از کاربران ویرگول قرار گیرند.
از طریق بسته افزایش بازدید ویرگول، محتوای منتشر شده توسط کسبوکارها با استفاده از الگوریتمهای هوشمند ویرگول به صورت هدفمند در معرض دید کاربرانی قرار میگیرد که بیشترین احتمال علاقهمندی به پست شما را دارند. این رویکرد افزایش بازدید را نه تنها از نظر کمیت بلکه از نظر کیفیت نیز تضمین میکند، زیرا ترافیک ایجاد شده مرتبط و هدفمند است.
بستههای افزایش بازدید در ویرگول، فرصتی مناسب برای کسبوکارها فراهم میکند تا با افزایش دسترسی به محتوای خود، نه تنها بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنند، بلکه احتمال تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار را نیز افزایش دهند. به علاوه، این بستهها میتوانند به عنوان بخشی از یک استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال به کار روند، کمک به افزایش شناخت برند، ایجاد ارتباط با مخاطبان و در نهایت، افزایش فروش و موفقیت کسبوکار.
مطلب مرتبط: روشهای افزایش بازدید سایت
۳. تبلیغات هوشمند بنری
تبلیغات هوشمند بنری در ویرگول یکی از راههای نوین و مؤثر برای رسیدن به مخاطبان هدف است. در این روش، تبلیغات به صورت باکسهای بنری و در قالبهای توجهبرانگیز، در مکانهای استراتژیک سایت از قبیل فید خبری هر کاربر قرار میگیرند تا حداکثر تاثیر را داشته باشند.
نحوه نمایش تبلیغات در صفحه اصلی ویرگول
مزیت اصلی تبلیغات هوشمند بنری در ویرگول به نسبت روشهای مرسوم، استفاده از الگوریتمهای پیشرفته برای نمایش تبلیغات به کاربرانی است که بیشترین احتمال علاقهمندی به محصولات یا خدمات شما را دارند. این کار با تحلیل رفتار کاربران و شناسایی علایق و ترجیحات آنها انجام میشود، به این ترتیب، تبلیغات شما نه تنها بیشتر دیده میشود، بلکه توسط افرادی مشاهده میشود که بیشترین احتمال تبدیل شدن به مشتری را دارند.
به طور خلاصه، تبلیغات هوشمند بنری در ویرگول ابزاری است که به کسبوکارها امکان میدهد تا با استفاده از دادههای هدفمند و بینشهای دقیق، تبلیغات خود را به گونهای بهینهسازی کنند که بیشترین تأثیر را داشته باشد و به نتایج مطلوب در بازاریابی دیجیتال برسند.
۴. انتشارات ویرگول
انتشارات در ویرگول فضای برای همصدا کردن افراد با اهداف و علایق مشترک است. انتشارات در ویرگول به کسبوکارها این امکان را میدهد تا تیم و کسبوکار خود را به شیوهای صمیمی و مؤثر معرفی کنند.
با ایجاد یک انتشارات، کسبوکارها نه تنها یک جامعه از خوانندگان و همفکران ایجاد میکنند، بلکه میزان بازدید محتوای خود را نیز افزایش میدهند. این جامعه، بستری برای تبادل دانش، افکار و تجربیات است که نه تنها مخاطبان را جذب میکند، بلکه آنها را به مشارکت تشویق میکند.
به عنوان مدیر انتشارات، شما به ابزارهای قدرتمندی دسترسی دارید که به شما کمک میکند تا محتوای خود را بهینهسازی کرده و بازخورد دقیقی از عملکرد آن دریافت کنید. این امکانات شامل مشاهده آمار دقیق بازدید و امکان قرار دادن Call-to-Action (CTA) برای تبدیل خوانندگان به مشتریان است.
با استفاده از امکان شخصیسازی دامنه و قالب، کسبوکارها میتوانند هویت برند خود را تقویت کنند و انتشارات خود را به شیوهای منحصربهفرد و به یادماندنی در دنیای دیجیتال معرفی کنند. تاکنون مدیران و کسبوکارهای خوشنامی نقشه نشان، آپارات و اسنپ به ویرگول اعتماد کردهاند و از این طریق نه تنها به اشتراک گذاری دانش و تجربیات خود میپردازند، بلکه جامعه فعالی از مخاطبان را پیرامون خود جمع کرده اند و ارتباطات مستمر و موثری برای برند خود در دنیای دیجیتال ساختهاند.
برای تماس و شروع همکاری و استفاده از ظرفیتهای تبلیغاتی ویرگول، میتوانید از طریق ایمیل business@virgool.io یا شماره تماس 031-31308902 با ویرگول در تماس باشید.