زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس تجربه شما، بهترین ابزارها و اپلیکیشن‌های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟
شما برای کار در حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ ابزارهای زیادی در اختیار دارید که می‌توانید آنها را انتخاب کنید و هرکدام ارزش و کاربرد خاص خود را دارند، اما داشتن چند برنامه و ابزار کامل، جامع و کاربردی می‌تواند در بهینه‌سازی زمان و نتیجه‌ نهایی شما بسیار موثر باشد.

تیم Unsupervised اخیرا در این زمینه بین ۷۵۰ مارکتر مستقر در امریکا نظرسنجی‌ایی انجام داده است تا اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کند. در این نظرسنجی از مارکترها درباره چالش‌هایی که روزانه با آنها مواجه می‌شوند، الزاماتی که برای رشد و توسعه انتظار دارند و ابزارهایی که در این راستا بیشترین سودمندی و تاثیرگذاری را برای مارکترها داشته‌اند، سوال شده است.

این نظرسنجی نتایج جالبی به‌همراه داشته‌است که برخی از نتایج برگزیده آن را اینجا می‌خوانید. درصورت تمایل به مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

ضعیف‌ترین مهارت‌ها‌ در تیم‌های بازاریابی

گزارش Unsupervised: مارکترها بیشتر در کدام مهارت‌ها ضعف دارند؟ 2

از مارکترها خواسته شد تا به جهت مشخص شدن نقاطی که نیاز به رسیدگی و بهبود بیشتری دارند، نقاط ضعف تیم خود را گزارش کنند.

تیم‌های بازاریابی بیشتر برای کدام بخش‌ها از ابزارها استفاده می‌کنند؟

گزارش Unsupervised: مارکترها بیشتر در کدام مهارت‌ها ضعف دارند؟ 3

محبوب‌ترین ابزارهای سوشال مدیا مارکتینگ

گزارش Unsupervised: مارکترها بیشتر در کدام مهارت‌ها ضعف دارند؟ 4

 

محبوب‌ترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ

گزارش Unsupervised: مارکترها بیشتر در کدام مهارت‌ها ضعف دارند؟ 5

محبوب‌ترین ابزارها در زمینه طراحی

گزارش Unsupervised: مارکترها بیشتر در کدام مهارت‌ها ضعف دارند؟ 6

محبوب‌ترین ابزارها در زمینه آنالیز داده

گزارش Unsupervised: مارکترها بیشتر در کدام مهارت‌ها ضعف دارند؟ 7

محبوب‌ترین ابزارها در زمینه سئو

گزارش Unsupervised: مارکترها بیشتر در کدام مهارت‌ها ضعف دارند؟ 8

محبوب‌ترین ابزارها در زمینه مدیریت پروژه

گزارش Unsupervised: مارکترها بیشتر در کدام مهارت‌ها ضعف دارند؟ 9

فایل کامل گزارش را از اینجا دانلود کنید.

بخوانید  گزارش Gartner از بودجه بازاریابی کسب‌وکارها در سال 2021

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =