کلاسینو و اسنپفود جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی مرداد و شهریور پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس
فهرست مطلب
پلتفرم طاووس، زیر مجموعه آژانس فستکلیک که یک پلتفرم انتشار ویدیوهای تبلیغاتی است طی گزارشی ویدیوهای با نرخ جذابیت بالای دو ماه اخیر را به دیام برد اعلام کرده است.
نرخ جذابیت چیست؟
نرخ جذابیت بر اساس شاخص پخش کامل ویدیو و نرخ CTR به دست میآید. از جمع این دو شاخص که تقسیم بر مجموع نمایش تبلیغ میشود نرخ جذابیت را به دست میآوریم. این نرخ مشخص میکنند کدام ویدیوهای تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیرگذاری و تبدیل را در این بازه زمانی داشتهاند.
ویدیوهایی با بالاترین نرخ جذابیت در پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس در ماههای اخیر
این تبلیغات در ماههای اخیر جایگاه جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی را بهدست آوردهاند:
تبلیغ کلاسینو و اسنپفود
این ویدیوهای تبلیغاتی با ۱۲ درصد نرخ جذابیت، بیشترین توجه را در میان ویدیوها بهدست آوردند.
تبلیغ نوشیدنی زمزم، اسنپ بیمه و بانک سپه
ویدیوهای لیموناد زمزم، اسنپ بیمه و بانک سپه و با با ۱۱ درصد جذابیت در رتبه بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ پاکشوما، بلوبانک ib shop و فلای تودی
ویدیوهای تبلیغاتی بلوبانک، پاکشوما، فلای تودی و ib shop با ۱۰ درصد جذابیت در رتبههای بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ پانکو
و بعد از آنها ویدیو پانکو با نرخ جذابیت ۹ درصد در انتهای این لیست قرار گرفت.