پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

معاون ارتباطات تپسی: هدف از اضافه کردن ChatGPT به تپسی تسهیل دسترسی به این تکنولوژی برای عموم مردم کشورمان بوده است

الهه صالحی الهه صالحی
27 اسفند 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
معاون ارتباطات تپسی: هدف از اضافه کردن ChatGPT به تپسی تسهیل دسترسی به این تکنولوژی برای عموم مردم کشورمان بوده است
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای گذشته، تپسی با هدف تسهیل دسترسی عموم مردم به هوش مصنوعی، قابلیت سوال کردن از هوش مصنوعی را به نسخه وب‌اپلیکیشن خود اضافه کرد. این قابلیت قرار است به زودی به نسخه‌های اندروید این پلتفرم هم اضافه شود.

به گزارش دی‌ام‌برد، مدتی است که هوش مصنوعی و ChatGPT محبوبیت و فراگیری بسیار زیادی را بین اهالی فناوری پیدا کرده و حسابی سر زبان‌ها افتاده است؛ در همین رابطه تپسی در روزهای اخیر فیچر «از هوش مصنوعی بپرس» را به نسخه وب‌اپلیکیشن خود افزود تا کاربران تپسی بتوانند با مراجعه به نسخه وب‌اپ تپسی، سوالات خود را به صورت رایگان از هوش مصنوعی بپرسند. اضافه شدن این فیچر به تپسی همانطور که انتظار می‌رفتف سروصدای زیاد و البته نظرات مختلفی را در فضای شبکه‌های اجتماعی برانگیخت و در حالی که برخی از کاربران از اقدام تپسی استقبال کرده بودند، برخی دیگر چرایی این تصمیم را زیر سوال برده و از کارایی وجود هوش مصنوعی در اپلیکیشن تپسی پرسیده بودند.

معاون ارتباطات تپسی: هدف از اضافه کردن ChatGPT به تپسی تسهیل دسترسی به این تکنولوژی برای عموم مردم کشورمان بوده است 1

پاسخ تپسی به این سوال روشن بود. نگار عرب، معاون ارتباطات تپسی در این‌باره به دی‌ام‌برد گفت: «هدف از اضافه کردن ChatGPT به اپ تپسی، تسهیل کردن دسترسی به این تکنولوژی برای عموم مردم کشورمان بوده است. همانطور که مطلع هستید، امکان استفاده از این تکنولوژی با آی‌پی ایران وجود ندارد و حتما باید از ابزارهای تغییر آی‌پی استفاده کرد. با توجه به ترند شدن این تکنولوژی در دنیا، ما تصمیم گرفتیم آن را به اپ تپسی اضافه کنیم تا موانع موجود برای دسترسی کاربران ایرانی به چت هوش مصنوعی را برطرف کنیم.»

معاون ارتباطات تپسی: هدف از اضافه کردن ChatGPT به تپسی تسهیل دسترسی به این تکنولوژی برای عموم مردم کشورمان بوده است 2

نگار عرب، مشاور روابط عمومی تپسی

به گفته معاون ارتباطات تپسی این امکان، در گام اول با عنوان «از هوش مصنوعی بپرس» به اپ تحت وب تپسی اضافه شده و طی یکی دو روز آتی، به نسخه اندروید تپسی هم اضافه خواهد شد.
عرب در پاسخ به این سوال که آیا این هوش مصنوعی تنها به سوالات کاربران در رابطه با سفرها پاسخ خواهد داد، گفت: «کاربران تپسی، برای پرسیدن از ChatGPT محدودیت موضوعی ندارند و می‌توانند هر سوالی را از این سرویس بپرسند. تنها محدودیت تعدادی دارند، به این شکل که هر کاربر، در ۲۴ ساعت می‌تواند تا ۵ سوال از هوش مصنوعی بپرسد.»
معاون ارتباطات تپسی: هدف از اضافه کردن ChatGPT به تپسی تسهیل دسترسی به این تکنولوژی برای عموم مردم کشورمان بوده است 3
حفظ محرمانگی و امنیت این پرسش و پاسخ‌ها از دیگر مواردی بود که کاربران در شبکه‌های اجتماعی به آن اشاره کرده بودند. نگار عرب در همین رابطه، با اشاره به اینکه همانطور که در اپلیکیشن به آن اشاره می‌شود تپسی هیچ کدام از سوالات و پاسخ‌ها را ذخیره نمی‌کند، افزود: «از سوی دیگر، با توجه به اینکه پاسخ‌ها توسط هوش مصنوعی ارائه می‌شود، تپسی مسئولیتی بابت پاسخ‌ها نیز ندارد.»

خودنویس
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک