دارت ادز
گزارش‌ها

سن‌ایچ کیدز و اجرای کمپین BTL در باغ کتاب برای تعامل بیشتر با کودکان

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
5 دی 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
سن‌ایچ کیدز و اجرای کمپین BTL در باغ کتاب برای تعامل بیشتر با کودکان

سن ایچ کیدز طی یک کمپین BTL فضایی را تحت عنوان «جزیره شاد سن ایچ» در باغ کتاب تهران پیاده‌سازی کرده که در آن کودکان می‌توانند علاوه بر یادگیری مسائل محیط زیستی و بازیافتی، از فضای این جزیره که برآمده از سریالی انیمیشنی با همین نام است، برای تفریح استفاده کنند.

به گزارش دی‌ام برد، «جزیره شاد سن ایچ» از مهرماه ۱۴۰۲ در باغ کتاب تهران شروع به کار کرده است و تا پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. فضای این جزیره، مطابق با سریال انیمیشنی با نام «جزیره شاد سن ایچ» طراحی شده است و تندیس هر پنج کاراکتر این سریال نیز در این فضا قرار داده شده است. هر کدام از این کاراکترها، نماد یکی از پنج طعم آبمیوه‌های سن ایچ کودک هستند.

طبق گفته روابط عمومی سن‌‌ایچ، برند سن ایچ کودک، باهدف عرضه نوشیدنی %۱۰۰ آبمیوه، بدون شکر افزوده برای کودکان، از سه سال پیش تولید شده است. سن ایچ در همین راستا سریالی انیمیشنی را با نام «جزیره شاد سن‌ ایچ» تولید کرده است. در این سریال کودکان همراه با پنج کاراکتر مختلف (هر یک از طعم‌های آبمیوه‌های سن ایچ کودک، یک کاراکتر مخصوص به خود دارد) مفاهیم گوناگونی را یاد می‌گیرند. این سریال که با همکاری روان‌شناسان و نویسندگان کودکان ساخته شده، در نمایشگاه MIPCOM فرانسه نیز حضور پیدا کرده و سن ایچ، همچنان برنامه‌هایی برای پخش آن در خارج از ایران و دوبله آن به چندین زبان گوناگون ترسیم کرده است. این سریال در حال حاضر در یک فصل ساخته شده و در پلتفرم‌های گوناگون همانند آپارات و نماوا در حال پخش هستند. فصل دوم این مجموعه در نوروز ۱۴۰۲ پخش شد و فیلم سینمایی آن نیز در سال ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

یک کمپین BTL با هدف درگیر کردن کودکان

این کمپین بعنوان یک کمپین BTL در فضایی که یکی از Target audience های اصلی سن‌ایچ یعنی کودکان در آن حضور دارند جالب توجه است. این کمپین با درگیر کردن مخاطبین هدف به دنبال افزایش مشارکت و ایجاد علاقه میان برند و کودکان است. در ادامه به جزئیات اجرای آن می‌پردازیم.

از بازی و تماشای انیمیشن، تا مشاوره تغذیه در جزیره شاد سن‌ایچ

فضای «جزیره‌ شاد سن‌ ایچ» در باغ کتاب تهران، به دلیل اینکه مرکزی برای رشد و آشنایی کودکان با نوآوری‌ها محسوب می‌شود، برپا شده است. در این فضا کودکان علاوه بر تماشای انیمیشن، انجام بازی و نقاشی‌کردن، می‌توانند با مباحث بازیافتی و محیط‌زیستی نیز آشنا شوند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت عالیفرد (سن ایچ)، علاوه بر ایونت‌های گوناگونی که در این فضا از سوی سن ایچ برگزار می‌شود، والدین می‌توانند در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه (عصر)، در کلبه «جزیره شاد سن ایچ» از مشاوران تغذیه به‌صورت رایگان، مشاوره دریافت کنند.

سن‌ایچ کیدز و اجرای کمپین BTL در باغ کتاب برای تعامل بیشتر با کودکان 1

کارخانه بازیافت در مقیاسی کوچک

در کنار «جزیره‌ شاد سن ایچ» پنل سه‌بعدی تعاملی‌ای، تحت‌ عنوان «برد کارخانه بازیافت جزیره شاد» قرار داده شده است تا کودکان بتوانند به‌صورت شماتیک با فرایند بازیافت بسته‌بندی محصول آشنا شوند. همچنین به کودکان در خصوص مسائل محیط‌زیستی نیز توسط کارشناسان در این فضا، آموزش داده می‌شود.

یکی از کارشناسان محیط‌‌زیست و بازیافت حاضر در محل جزیره شاد سن ایچ، در این زمینه می‌گوید: «در چرخه تأمین محصولات سن ایچ، تلاش می‌شود تا تولید ضایعات را به ‌حد‌اقل رساند. این پروژه نیز، برای آگاهی‌سازی در خصوص فرایند بازیافت بوده است. برد کارخانه بازیافت جزیره شاد سن ایچ، به‌صورت شماتیک تلاش می‌کند تا با تصویرسازی، فرایند پیچیده بازیافت را به‌صورت ساده به کودکان آموزش دهد. سن ایچ باتوجه‌به اهمیت آموزش مسائل محیط‌زیستی در سنین کم به کودکان، تصمیم گرفته است تا در مقیاسی کوچک، کودکان را با فرایند بازیافت آشنا کند؛ چراکه در این سنین، کودکان آمادگی یادگیری مسائل جدید را دارند. سن ایچ تلاش می‌کند تا با پروژه برد کارخانه بازیافت جزیره شاد، اهمیت تفکیک، بسته‌بندی و بازیافت را به کودکان یادآور شود.»

سن‌ایچ کیدز و اجرای کمپین BTL در باغ کتاب برای تعامل بیشتر با کودکان 2

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات