پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
گزارش‌ها

۲۴ هزار نفر در بازی «کشف استرامبولی» سیب ۳۶۰ شرکت کردند

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
22 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
۲۴ هزار نفر در بازی «کشف استرامبولی» سیب ۳۶۰ شرکت کردند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

«سیب ۳۶۰» در کمپینی محصول جدید خود با نام استرامبولی را به مخاطبان معرفی کردند. این کمپین ۲۱ روز به‌طول انجامید و در کانال‌های دیجیتال و سوشال مدیا پروموت شد.

«سیب۳۶۰» به تازگی کمپینی برای معرفی محصول جدید خود، استرامبولی با یازده طعم متفاوت برگزار کرد. کمپین لانچ استرامبولی از هشتم دی و در دو فاز اجرا شد و ۲۱ روز به طول انجامید. در مرحله اول و فاز پایلوت پنج طعم از این محصول در شش شعبه از رستوران‌های «سیب ۳۶۰» به منو اضافه شد و بعد از ۱۲ روز، این محصول در منو تمام شعب این مجموعه قرار گرفت.

۲۴ هزار نفر در بازی «کشف استرامبولی» سیب ۳۶۰ شرکت کردند 1

۷۰ درصد از بودجه کمپین به معرفی محصول اختصاص یافت

بر اساس گزارشی که «سیب ۳۶۰» در اختیار دی‌ام‌برد قرار داده است، تبلیغات دیجیتال این کمپین معطوف به صفحه بازی بود. حدود ۷۰ درصد از بودجه تبلیغات دیجیتال به معرفی محصول جدید و ایجاد صفحه بازی‌ اختصاص پیدا کرده است. صفحه بازی این کمپین در طول سه هفته بیش از ۴۰ هزار نفر بازدیدکننده داشته و بیش از ۲۴ هزار نفر هم در آن بازی کردند و کد تخفیف دریافت کردند.

بازی طراحی‌شده در صفحه لندینگ این کمپین، این‌چنین بوده است کخ یک آدمک بازی را  شروع می‌کند و به پیمایش مسیر ادامه می‌دهد که از کشورهای مختلف عبور می‌کند و به تهران می‌رسد ودر نهایت به شعبه سیب ۳۶۰ و غذای جدید استرامبولی می‌رسد. مخاطبان می‌توانستند با انجام این بازی کد تخفیف دریافت کنند.

۲۴ هزار نفر در بازی «کشف استرامبولی» سیب ۳۶۰ شرکت کردند 2

اسکرین شاتی از بازی طراحی‌شده در صفحه لندنیگ

حدود ۳۰ درصد از این بودجه نیز برای ایجاد لید تارگت‌شده (با استفاده از ابزار تبلیغات کلیکی و ریتارگت) مورد استفاده قرار گرفت. سیب ۳۶۰ اعلام داشته که بیشترین تعداد ورودی، از طریق تبلیغات پوش و بنری صورت گرفته است.

لازم‌به‌ذکر است که مسیر طراحی‌شده در بازی این کمپین، بر روی جعبه های استرامبولی نیز تصویرسازی شده است.

۲۴ هزار نفر در بازی «کشف استرامبولی» سیب ۳۶۰ شرکت کردند 3

بازدید پنج میلیونی تبلیغات «سیب ۳۶۰» در اینستاگرام

بر اساس این گزارش، کمپین «سیب ۳۶۰» از ظرفیت‌های تبلیغات دیجیتال و تبلیغات سوشال مدیا با توجه به اهداف کمپین (ایجاد آگاهی از محصول، آگاهی از برند و حتی فروش) استفاده کرده است. در این مسیر ۲۰ اینفلوئنسر اینستاگرامی با رویکرد تست و معرفی محصول در اینستاگرام فعالیت کردند که مجموع فعالیت آن‌ها بیش از پنج میلیون بازدید برای این کمپین داشته است.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات

اسمارتک