زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وب‌سایت معتبر Salesforce گزارش جامع از وضعیت بازاریابی در سال ۲۰۲۱ در جهان ارائه کرده است. در بخشی از این گزارش به چگونگی صرف بودجه بازاریابی شرکت‌ها به کانال‌های مختلف (برای کسبوکارهای B2C) پرداخته شده:
٪۲۲ تبلیغات
٪۱۹ ابزارها
٪۲۰ نیروی انسانی
٪۱۷ محتوا (متنی، تصویری و ویدیویی)
٪۱۶ رویداد و اسپانسرشیپ
٪۵ سایر
فایل کامل این گزارش را از اینجا دانلود کنید.

بخوانید  گزارش شبکه تبلیغاتی تپسل از سال 98

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *