در عرض یک ساعت ۶۸ هزار و ۵۰۰ کالا روی سایت خانومی فروخته شد
فهرست مطلب
فروشگاه اینترنتی خانومی در دهمین سال فعالیت خود، هفتمین کمپین بلکبیوتی را برگزار کرد و گزارشی که این مجموعه در اختیار دیام برد قرار داده، نشان میدهد که در این کمپین بیشتر از ۶۸ هزار کالا در یک بازه یک ساعته فروخته شده است و امسال خانومی در کمپین خود رشدی ۳۲۸ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرده است.
این پلتفرم همچنین در گزارش خود اشاره میکند که در کمپین بلکبیوتی امسال بیشتر از ۶۸ هزار مشتری جدید برای اولین بار از خانومی خرید کردهاند و رشدی ۱۰۰ درصدی در تعداد مشتریان جدید رخ داده است.
براساس دادههای خانومی در کمپین بلکبیوتی امسال ۳۰ درصد تنوع کالایی بیشتر در مقایسه با سال ۱۴۰۲ وجود داشته است.
۵ میلیون و ۷۰۰ هزار سشن در سایت
براساس اعلام خانومی در کمپین بلکبیوتی امسال ۵۷۱۳۷۲۹ سشن بر روی سایت خانومی ایجاد شد؛ یعنی حدودا یک میلیون و ۱۷۰ هزار سشن در یک روز ایجاد شده است. که این اعداد نسبت به کمپین بلکفرایدی سال قبل ۱۳۴ درصد رشد کرده است.
در طول کمپین بلکبیوتی رکورد تعداد سشن کاربران در یک روز شکسته شد و ۱۱۷۸۷۵۹ سشن در سایت به ثبت رسید.
۸۷ میلیارد تومان تخفیف
خانومی در این گزارش که در اختیار دیام برد قرار داده اشاره کرده است که کاربران فروشگاه آنلاین خانومی در این حراج مجموعاً ۸۷ میلیارد تومان تخفیف گرفتند که این میزان تخفیف در مقایسه با سال ۱۴۰۲ حدود ۹۳ درصد بیشتر بوده است.
۱۰ برند پرفروش
خانومی اشاره کرده است که پرفروشترین برندهای حاضر در بلک بیوتی امسال پرایم، ژیناژن، سایناسکین، سریتا، کالیستا، لافارر، مای، وچه، ویتالیر و هیدرودرم بودهاند.
این پلتفرم اشاره کرده است که گرانترین سبد خرید بلکبیوتی امسال خانومی ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ارزش داشته و بیشترین تخفیفی که در بلکبیوتی امسال به یک سبد خرید تعلق گرفت، معادل با ۹ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان بود. همچنین بزرگترین سبد خرید این جشنواره ۷۵ قلم کالا داشت.