زمان مطالعه: 2 دقیقه

خانومی که فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی است به تازگی به مناسبت بلک‌فرایدی (جمعه سیاه) در آخرین جمعه ماه نوامبر، یعنی ۳ تا ۱۲ آذر کمپینی برگزار کرده است که در این حراجمعه فرصتی برای کاربران فراهم شد تا سبد محصولات آرایشی و بهداشتی خود را با محصولات متنوع و با تخفیف‌‌هایی به مناسبت بلک‌فرایدی‌ تکمیل کنند. ما از این گزارش دو دیتای مهم استخراج کرده‌ایم. Average Item per Order و نرخ تبدیل این فروشگاه.

تاریخچه فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی به عنوان یکی از مجموعه‌های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، فعالیت خود را از سال 1392 به عنوان  فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی و عطر، آغاز کرد.

فروشگاه خانومی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ برای برگزاری بزرگ‌ترین حراج سال (بلک فرایدی، جمعه سیاه و یا حراجمعه) برنامه‌ریزی کرده است، نتایج و آمار و ارقام این کمپین را در گزارشی منتشر کرده است که در ادامه نکات مهم آن را از نگاه دی‌ام برد برای شما آورده‌ایم.

 Average Item per Order خانومی چقدر است؟

بطور متوسط هر کالا ۳۷۷۰۰ تومان و هر سفارش ۲۱۳۰۰۰ تومان تخفیف داشته است.  این داده نشان می‌دهد که Average Item per Order خانومی در بازه کمپین ۵.۷ بوده که شاخص مهمی برای فروشگاه‌های اینترنتی‌ست!

نرخ تبدیل خانومی چند درصد است؟

۳ میلیون کاربر در طول کمپین از سایت خانومی بازدید کرده‌اند و ۹۱ هزار کاربر خرید کرده‌اند. این یعنی نرخ تبدیل ۳ درصدی که به میانگین CR جهانی فروشگاه‌های اینترنتی نزدیک است!

بیشترین کاربر همزمان (Real Time)

۴۰ هزار حداکثر تعداد کاربرانی‌ست که بطور همزمان روی سایت خانومی بوده‌اند.

اصلی‌ترین شهرها

 

چند آمار دیگر

فایل کامل این گزارش را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید