گزارش جهانی دیجیتال ۲۰۲۱ توسط هوت‌سوییت منتشر شد

⏱زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سایت‌های Hootsuite و We Are Social گزارش جهانی دیجیتال سال ۲۰۲۱ را منتشر کردند که این گزارش دارای نکات برجسته و حائز اهمیتی در زمینه‌های مختلف سوشال مدیا است. با توجه به اینکه رسانه‌های اجتماعی با سرعت زیادی در حال تغییر و تکامل هستند و هرروزه به دنبال بهبود تجربه کاربری کاربران خود هستند، شما نیز اگر در فضای دیجیتال فعالیت دارید یا کسب‌وکار خود را در فضای دیجیتال بنا نهاده‌اید باید از فرضیات گذشته خود فاصله بگیرید و استراتژی‌های خود را برپایه اطلاعات و فرضیات درست، دقیق و به‌روز اتخاذ کنید.در این گزارش نکات مهم و اثربخشی از وضعیت سوشال و استفاده کاربران از بیش از۲۲۰ کشور جهان آورده شده است، مانند وضعیت و نحوه عملکرد کسب‌وکارها در فضای سوشال، نوع پُست‌گذاری آنها، engagement rate benchmarks ، میزان استفاده از پادکست در سراسر جهان، چگونگی افزایش علاقه به استفاده از VPNها در میان کاربران و برخی نکات دیگری که برای موفقیت در سوشال مدیا در سال ۲۰۲۲ موثر و کارآمد خواهد بود.

فایل کامل گزارش را از اینجا دانلود کنید.
از دیگر نکات مهم این گزارش این است که تعداد کاربران رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۱ از مرز ۴.۵ میلیارد نفر گذشت.

پلتفرم‌ها و ابزارهایی که در گردآوری و تحقق این گزارش جهانی نقش بسزایی داشته‌اند:

SimilarWeb ،GWI، Statista، Semrush، Skai، Locowise، App Annie

این گزارش را برای شما به ۵ بخش محتوا، شبکه‌های اجتماعی، گیم و اپلیکیشن‌ها و ایکامرس نقسیم کرده‌ایم.

محتوا

بازاریابی دیجیتال و رفتار کاربران

 

سوشال مدیا مارکتینگ و گیم

 

 

آماری از کاربران ایرانی در فضای دیجیتال!

در این قسمت که آحرین بخش از گزارش دیجیتال Hootsuite است ما از بین تمامی کشورهایی که در این گزارش بررسی شده‌اند در این بخش اطلاعات مربوط به کشور ایران را آورده‌ایم.

 

فایل کامل گزارش را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.
ممنون که همراه ما هستید، نقطه نظر یا سوالات خود را پیرامون این گزارش برای ما در قسمت کامنت‌ها بنویسید.

 

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید