سنجاب
گزارش‌ها
بر اساس گزارشی از دیتاک:

افق کوروش، فیلیمو و دیجی‌کالا پرفالوورترین برندهای ایرانی در اینستاگرام هستند

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
افق کوروش، فیلیمو و دیجی‌کالا پرفالوورترین برندهای ایرانی در اینستاگرام هستند

یک گزارش جدید از دیتاک نشان می‌دهد که در رقابت میان برندهای ایرانی در اینستاگرام، افق کوروش با ۲.۷ میلیون فالوور، در صدر پرفالوورترین برندهای ایرانی قرار دارد. بانک شهر نیز بالاترین رخ تعامل را میان برندهای ایرانی به خود اختصاص داده است. البته نباید فراموش کرد که تعداد فالوورها لزوماً معیار دقیقی برای سنجش محبوبیت برندها نیست.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از گزارشی که اخیراً توسط دیتاک منتشر شده، افق کوروش با ۲.۷ میلیون فالوور رتبه اول پر فالوورترین برندهای ایرانی را به خود اختصاص داده است. پس از آن، فیلیمو با ۲.۱ میلیون فالوور، دیجی‌کالا با ۱.۷ میلیون، خانومی با ۱.۵ میلیون، اسنپ با ۱.۲ میلیون و نماوا با ۱.۱ میلیون فالوور قرار دارند.

البته باید در نظر داشت که در این گزارش تنها تعداد فالوورهای اینستاگرامی برندها مورد بررسی قرار داده شده و بالا بودن تعداد فالوورها لزوماً به معنای پرطرفدار بودن برند نیست. بهتر است میزان پرطرفدار بودن یک صفحه اینستاگرامی با شاخصه‌هایی مانند نرخ تعامل به تعداد دنبال‌کنندگان ارزیابی شود.

همچنین ممکن است بخشی از فالوورهای یک صفحه اینستاگرامی غیرفعال باشند و یک صفحه با فالوور کمتر از صفحه‌ای دیگر مخاطب فعال بیشتری داشته باشد.

گزارش کامل را از اینجا دریافت کنید.

افق کوروش، فیلیمو و دیجی‌کالا پرفالوورترین برندهای ایرانی در اینستاگرام هستند 1

بر اساس این گزارش، با وجود اینکه برندهای افق کوروش، فیلیمو و دیجی‌کالا تعداد فالوورهای بیشتری نسبت به سایر برندها دارند، اما نرخ تعامل آن‌ها پایین‌تر است. در مقابل، برندهایی مانند بانک شهر با ۶۶۸.۳ هزار فالوور، طبیعت با ۴۸۸.۵ هزار فالوور و بانک سامان با ۷۷۱ هزار فالوور، باوجود تعداد فالوور کمتر، از نرخ تعامل بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردار هستند. حضور دو بانک در میان برندهای با نرخ تعامل بالا، یکی از نکات قابل توجه این گزارش است.

افق کوروش، فیلیمو و دیجی‌کالا پرفالوورترین برندهای ایرانی در اینستاگرام هستند 2

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...