کمپین مشترک میلی، ایرانسل و فیلیمو ۵۴ هزار کاربر جدید به میلی اضافه کرد

فهرست مطلب
میلی، ایرانسل و فیلیمو کمپین مشترکی را با هدف افزایش اعتماد کاربران و تعامل بیشتر با مخاطبان از ۴ خرداد تا ۱۱ شهریور ۱۴۰۴ اجرا کردند. بر اساس گزارش میلی، پس از این کمپین بیش از ۵۴ هزار مشتری جدید به میلی اضافه شدند.
به گزارش دیام برد، کمپین مشترک میلی، ایرانسل و فیلیمو با همکاری آژانس یلوادوایز از ۴ خرداد تا ۱۱ شهریور ۱۴۰۴ اجرا شد. هدف از طراحی این کمپین، اعتمادسازی میان کاربران، افزایش تعامل با مخاطبان، توسعه همکاری بین این سه برند، افزایش تعداد تماشای کاربران ایرانسلی در فیلیمو، رشد ترافیک مصرفی ایرانسل و جذب کاربران و مشتریان جدید برای میلی اعلام شده است.
از جمله فعالیتهای این کمپین میتوان به ارسال پیامکهای اطلاعرسانی به مشترکان ایرانسل، تبلیغات در شبکههای اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ، پخش تبلیغات پریرول و میدرول در فیلیمو و اجرای تبلیغات دیجیتال و محیطی در ۳۱ استان کشور اشاره کرد.
نتایج کمپین
بر اساس گزارش نهایی میلی، در پایان اجرای کمپین، نتایج زیر به ثبت رسیده است:
- بیش از ۵۴ هزار مشتری جدید به جمع مشتریان میلی اضافه شدند.
- بیش از ۱۰۰ هزار تراکنش خرید در اپلیکیشن میلی ثبت شد.
- یش از ۳۰۰,۰۰۰ کاربر ایرانسلی بدون پرداخت اشتراک، به تماشای فیلیمو پرداختند.
- در مجموع بیش از یک میلیون نفر در این کمپین مشارکت داشتند.