یک نکته کلیدی درباره اسپانسر لینکها، به قلم جلال ترابی
اسپانسر لینکها نوعی از لینکسازی خارجی به حساب میآيند که هم میتوانند رایگان باشند و هم میتوانند هزینه بر باشند. اما به طور کلی اسپانسر لینک یعنی لینک با انکرتکستی که میخواهیم در یک صفحه پربازدید و رتبهدار در گوگل که با موضوع صفحه یا سایت ما مشابه یا عینا یکی باشد.
مثلا:
یک پست درباره “بهترین هتلهای ایران” داخل سایت داریم و به تازگی هم منتشر شده، حالا علاوه بر موارد تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی که داریم کار میکنیم… باتوجه به اینکه کلمه پررقابت است و میخواهیم ترافیک جذب کنیم، میتوانیم از سایتهایی که در حوزه گردشگری در حال فعالیت هستند و پست مشابه با معرفی هتلهای ایران را دارند درخواست کنیم که پست ما را با انکر تکست “هتلهای ایران” در پست خود به همراه یک جمله (برای بروز کردن مطلب و تاثیر بیشتر) اضافه کرده و منتشر کنند.
عموما اسپانسر لینکها زماندار بوده و شما باید طی یک دوره 3 ماهه، 6 ماهه یا 12 ماهه مجدد انها را تمدید کنید.
از کجا اسپانسر لینک ها را پیدا کنیم؟
1 – با سایتهایی که میشناسیم و مرتبط با کار ما هستند ارتباط بگیریم وموضوع را مطرح کرده و قیمت بگیریم.
2 – استفاده از آژانسهای واسط مثل تریبون
الان نکته اش دقیقا کجا بود ؟
مثل این میمونه که بزنید یک نکته کلیدی درمورد رانندگی !
رانندگی یا رانندهگی عبارت است از کنترل وسیله نقلیه زمینی مثل خودرو، کامیون و اتوبوس. رانندگی بیش از فقط کنترل وسیله نقلیه است و نیازمند دانستن و بهکارگیری قوانین راهنمایی نیز میشود.
یک راننده باید مهارتهای فیزیکی و ذهنی لازم را داشته باشد تا بتواند جهت و شتاب خودرو را کنترل و شرایط اطراف را درک کند.
عموما ماشین رو از طریق قرعه کشی های ایران خودرو و سایپا خرید میکنند که ارزانتر از بازار است.
از کجا ماشین بخریم ؟
از نمایشگاه ماشین هایی که میشناسیم و در محل زندگی ما هستند.
از سایت های آگهی مانند دیوار