«تب تبلیغات به هلمتهای لیگ بیسبال آمریکا رسید» به قلم مرتضی محسنپور، متخصص روابط عمومی و رسانه
برای نخستین بار در تاریخ لیگ بیسبال آمریکا تبلیغات بر روی هلمت بازیکنان (کلاه ایمنی) درج خواهد شد.
لیگ برتر بیسبال آمریکا (Major League Baseball) مهمترین لیگ حرفهای بیسبال در آمریکای شمالی به شمار میآید که با حضور ۲۹m تیم از آمریکا و یک تیم از کانادا برگزار میشود و بر اساس تفاهم صورت گرفته قرار است در فصل پیش رو لوگوی شرکت آلمانی تولیدکننده پوشاک کار انگلبرت استراوس، بر روی هلمتهای بازیکنان قرار گیرد.
مدت زمان این قرارداد چهار سال خواهد بود و نخستین قرارداد بزرگ انگلبرت استراوس در ایالات متحده آمریکا به شمار میآید و همچنین این اولین باری است که لوگوی یک برند در لیگ بیسبال آمریکا بر روی هلمتهای بازیکنان درج میشود.
این همکاری شامل بازیهای لیگ بیسبالهای کوچک (MiLB) در آمریکا نیز خواهد شد. پیش از این طرح درج لوگو بر روی هلمتهای بازیکنان به صورت آزمایشی و تنها برای چند تیم انجام شده بود، اما حالا این تبلیغات به صورت سراسری در لیگ بیسبال صورت میپذیرد.
پیشبینی میشود تبلیغات برند Strauss در ۴۷ پخش تلویزیونی در آمریکا به نمایش درآید. انگلبرت استراوس یک شرکت خانوادگی آلمانی است که در سال ۱۹۴۸ تأسیس شده و به تازگی حضور خود را در بازار آمریکا گسترش داده است.
این برند در پاییز گذشته یک فروشگاه در کالیفرنیا افتتاح کرد و در ژوئن ۲۰۲۳ نیز با فدراسیون فوتبال مکزیک (FMF) قرارداد اسپانسرشیپ امضا کرده بود.