پلتفرم جریان از «سنجاب»، ابزار آنالیز صفحات اینستاگرامی رونمایی کرد
فهرست مطلب
مخاطبان اصلی و مزیت رقابتی سنجاب
مجتبی ابوطالبی مدیر عامل جریان در گفتوگو با دیام برد و با اشاره به دو مزیت رقابتی اصلی این ابزار گفت: «سنجاب دارای دو مزیت رقابتی اصلی است. اول تشخیص محتواهای تبلیغاتی و بررسی تاثیر آنها و تشخیص مبدا و مقصد لینکهای تبلیغاتی و دومین مورد خواندن و ثبت اطلاعات استوریها است که با جزییات آن را به مخاطبان ارائه میدهد.»
او کسبوکارها و اینفلوئنسرها را مخاطبان اصلی سنجاب دانست و توضیح داد: «سنجاب در جهت انتخاب و تحلیل پیجهای تبلیغاتی برای انتخاب ناشر مناسب تبلیغ و تحلیل رقبا هم در زمینه تولیدمحتوا و هم در زمینه ارائه الگوی تبلیغاتی درست برای کسبوکارهافعالیت میکند. مثلا یک فروشگاه پوشاک میتواند بررسی کند که سایر فروشگاههای پوشاک با چه کسانی تبلیغ انجام دادند و بهترین نتیجه را دریافت کردند. از طرفی سنجاب به اینفلوئنسرها نیز کمک میکند تا الگوهای انتشار محتوا و همچنین روند انتشار تبلیغات در اینستاگرام را بررسی کنند.»
راهکاری جامع برای تحلیل اینستاگرام
اپلیکیشن سنجاب چهار راهکار اصلی برای تحلیل دادهها در اینستاگرام دارد.
- آنالیز کامل پیج
- پیشنهاد اینفلوئنسر
- رصد رقبا
- یافتن اینفلوئنسر مناسب برند