لانچ
مصاحبه‌ها
پیام هاخامیان، مدیر مارکتینگ گروه بس اعلام کرد:

احیای یک برند قدیمی سخت‌تر از متولد کردن یک برند جدید است

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
احیای یک برند قدیمی سخت‌تر از متولد کردن یک برند جدید است

پیام هاخامیان، مدیر مارکتینگ گروه بس در حاشیه رویداد بازارمحوری به چالش‌های احیای یک برند قدیمی می‌پردازد. او براین باور است که زنده کردن یک برند قدیمی سخت‌تر از ایجاد یک برند تازه است.

پیام هاخامیان در پاسخ به این سؤال که زنده کردن یک برند قدیمی سخت‌تر است یا متولد کردن یک برند جدید، گفت: «زنده کردن یک محصول کار سخت‌تری است. چرا که ما پنج برند را معرفی کردیم که در بسیاری از آنلاین‌شاپ‌ها، ای‌کامرس‌ها، داروخانه‌های آنلاین معتبر در سطح کشور موجود هستند؛ اما زنده کردن یک نامی که با آن خاطره داریم بسیار سخت‌تر است.»

مدیر مارکتینگ گروه بس در پاسخ به این سؤال که راهکارهای مناسب برای زنده کردن این برند چیست گفت: «در کوتاه‌مدت، یاداوری کردن این برند در کانال‌هایی که مخاطب زیادی دارند راهگشا خواهد بود که یکی از آن کانال‌ها و اهداف ما قطعاً اینفلوئنسر مارکتینگ است. در واقع تبلیغات گسترده قطعاً جواب بهتر و سریع‌تری نسبت به کانال‌هایی که برای آن هزینه پرداخت شده و دیگر کانال‌ها به ما می‌دهد.

اما ما برای طولانی مدت، یک استراتژی مبتنی بر Point-of-Sale Marketing) POSM) نوشته‌ایم. POSM در طولانی مدت به ما کمک خواهد کرد اما در کوتاه مدت قطعاً چنل‌های سوشال مدیاهای مختلف مثل توییتر و غیره به کمک ما خواهد آمد که فکر می‌کنم به زودی یعنی همین امسال (۱۴۰۳) آن را مشاهده کنید.»

آنچه که شما از بس خواهید دید، نوستالژی مارکتینگ خواهد بود

او در آخر در پاسخ به این سؤال که به نظر شما نوستالژی مارکتینگ تا چه اندازه می‌تواند برای برند بس تأثیرگذار باشد گفت: «ما تقریباً ۷،۸ ماه است که این سؤال را از آژانس‌ها و استراتژیست‌های بزرگ کشور و تیم خلاقانه خود می‌پرسیم. نکته‌ای جز نوستالژی مارکتینگ، برای یک برندی که نوستالژی دارد، در مرحله اول پیدا نمی‌کنیم. در مرحله‌های بعدی نئو مارکتینگ و مارکتینگ‌های جدید نیز به ما کمک خواهند کرد؛ اما آنچه که شما از بس خواهید دید، نوستالژی مارکتینگ خواهد بود.»

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...