مدیر تبلیغات ناسا الکتریک: در آخرین کمپین ۴۰٪ افزایش برندآگاهی داشتیم
فهرست مطلب
بیستوچهارمین نمایشگاه بینالمللی لوازمخانگی تا ۲۲ مرداد در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود که برند ناسا الکتریک هم در سالن 38b این نمایشگاه حضور دارد.
برند ناساالکتریک با شعار «یک عمر زندگی» در زمینه لوازمخانگی در بیستو چهارمین نمایشگاههای بینالمللی تهران حضور دارد. به بهانه حضور این برند در نمایشگاه با آنا لطفی، مدیر تبلیغات ناسا الکتریک به گفتوگو پرداختیم که در ادامه میخوانید.
آنا لطفی، درباره لانچ محصولات جدید در یک سال گذشته گفت: «محصولاتی که ما در حال حاضر موجود داریم و جدیداً «ناسا الکتریک» روی آن مانور میدهد، اسپرسوسازهای جدیدمان است، دیگر محصولمان چایسازهای جدید است که داریم، این محصولات کار دمنوشسازی را هم انجام میدهند. همچنین آسیابکن قهوه نیز به سبد کالایمان اضافه کردیم. محصولات ما در این یک سال از حدود ۷۲ محصول به ۱۱۰ محصول رسیده است.»
او درباره برندینگ ناسا الکتریک توضیح داد: «ما از همان ابتدا و با برند ناسا الکتریک کار واردات را آغاز کردیم و بعد از مدتی نیز خودمان کار تولید را با همین برند انجام دادیم کنیم و از آن زمان به بعد مدام در تلاش و برنامهریزی هستیم که کارمان را توسعه دهیم و برندمان روز به روز شناختهتر شود. فکر میکنم بخش زیادی از این کار با تبلیغات انجام میشود و بخش بزرگ دیگری هم با ارائه خدماتی است که به مردم داده میشود.»
میانگین سنی مخاطبان بین ۲۵ تا ۴۰ سال است
لطفی درباره رنج سنی مخاطبان ناسا الکتریک گفت: «غالب مخاطبان محصولات ما از ۲۵ تا ۴۰ سال است.»
او درباره پروموت محصولات از طریق تبلیغات آنلاین و تبلیغات آفلاین گفت: «ما سعی کردیم که تقریباً هر دو را داشته باشیم. مدت زیادی بود که درفضای مجازی تبلیغات آن چنانی نداشتیم حدوداً یک سالی است که همزمان با تبلیغات محیطی در مجازی هم تبلیغات گسترده انجام دادیم و کمپین هم برگزار کردیم. جدیدترین کمپین ما ابتدای سال بود که رویکرد و هدفمان افزایش آگاهی از برند بود.»
در کمپین اخیر ۴۰ درصد افزایش برند اورنس داشتیم
لطفی در پاسخ به این پرسش که نتیجه این کمپین چند درصد افزایش برند اورنس بود گفت: «تحلیل دادهها حاکی از این است که بیش از ۴۰ درصد افزایش برند اورنس داشتیم.»
مدیر تبلیغات ناسا الکتریک درباره حضور این مجموعه در بیستوچهارمین نمایشگاه بینالمللی لوازم خانگی گفت: «امسال هم در روز اول، استقبال خیلی خوب بوده است. شاید در نمایشگاه تبریزمان به نسبت پارسال حضور مردم کمی ضعیفتر بود، اما بازهم نسبت به جمعیتی که وجود دارد بازخورد بهتری داشتیم.»
او ادامه داد: «ما همواره تلاش داشتیم تا برندمان را به درستی معرفی کنیم و به همین دلیل از تبلیغات آنلاین و آفلاین هم استفاده کردیم. اما مهمترین بازخوردمان را از کمپین اخیر دریافت کردیم. اینکه توانستیم برند اورنسمان را تا ۴۰ درصد افزایش دهیم بسیار برای ما ارزشمند است.»
لطفی در ادامه توضیح داد: «ما تلاش کردیم تا با بررسی نتایج کمپین و تبلیغات مخاطب هدفمان را به صورت دقیقتری انتخاب کنیم هرچند که مخاطبان ما تمام مردم هستند اما به واسطه اینکه تولید کننده هستیم توانستیم مخاطب هدفمان را به صورت دقیقتر بشناسیم و بدانیم که فروشندگان بیشتر نیاز به شناخت برند ما دارند.»