بیوتیادز آژانس تبلیغاتی جدید خانومی با تمرکز بر دادههای مصرفکننده در صنعت آرایشی بهداشتیست
فهرست مطلب
بیوتیادز یک سرویس تبلیغاتی تخصصی برای صنعت زیبایی و بهداشتی است که در سال ۱۴۰۲ توسط مجموعه خانومی معرفی شد. در این مطلب به معرفی این آژانس و خدماتش و گفتگوی کوتاهی با بیزینس لاین منیجر آن گفتگو کردهایم.
به گزارش دیام برد، این مجموعه هدف اصلی خود را ارائه راهکارهای تبلیغاتی دادهمحور برای رشد و توسعه برندهای فعال در حوزه آرایشی-بهداشتی عنوان میکند. بیوتی ادز علاوه بر فروش رسانههای تبلیغاتی داخلی خانومی ادعا میکند که میتواند با استفاده از دادههای مصرفکننده و تحلیلهای دقیق بازار، سرویسهای متنوعی را برای بهبود عملکرد تبلیغاتی برندها ارائه دهد.
ایکامرس خانومی، سوشال مدیا خانومی، خانومی تی وی، خانومی بیزنس و مجله آنلاین خانومی از رسانههای داخلی خانومی هستند که بیوتیادز مجری تبلیغات در آنها خواهد بود.
هم فروش رسانههای تبلیغاتی خانومی، هم خدمات آژانس
بیوتیادز در این زمینه سرویسهایی مانند تحقیقات بازار مصرفکننده، ارائه استراتژیهای رشد، طراحی کمپینهای تبلیغاتی اختصاصی و هدفمند، طراحی کمپینهای تبلیغاتی اختصاصی و هدفمند و ارائه گزارشهای جامع تحلیلی و پرفرمنسی ارائه میکند.
محمد مومنی، مدیر بیزنسلاین بیوتی ادز در این رابطه به دیام برد میگوید: «بیوتی ادز بهطور اختصاصی برای برندهای فعال در صنعت زیبایی و بهداشتی طراحی شده است. این سرویس به ویژه مناسب برندهای آرایشی و بهداشتی است. برندهایی که به دنبال افزایش سهم بازار، رشد سریع فروش و ارتباط مؤثر با مخاطبان هدف هستند، مخاطب اصلی این سرویس خواهند بود.»
بنا به گفته او، این سرویسها با معرفی و دریافت نیازمندیهای برندهای فعال در این حوزه آغاز شده و در ادامه با ایجاد بستههای پیشنهادی و تهیه لیست مدیا با برند نهایی میشود.
بیوتیادز از دادههای مصرفکنندگان خانومی کمک میگیرد
مدیر بیزنسلاین بیوتیادز، در ادامه اشاره میکند: «بیوتی ادز بهواسطه تحلیلهای دقیق و جامع از رفتار و نیازهای مصرفکنندگان، دسترسی به دادههای بهروز و معتبر را برای برندها فراهم میکند. این دادهها به برندهای آرایشی-بهداشتی امکان میدهد تا با شناخت بهتر از مخاطبان هدف خود، استراتژیهای تبلیغاتی موثرتری طراحی کنند و تصمیمگیریهای دقیقتری داشته باشند.»
مومنی استراتژی متناسب با ویژگیهای محصول و رقبا را ارزش پیشنهادی بیوتیادز میداند و ادامه میدهد: «بیوتی ادز با در نظر گرفتن ویژگیهای خاص هر محصول و بررسی جایگاه آن در مقایسه با رقبا در کتگوری مورد نظر، استراتژیهای هدفمند و متناسبی را برای رشد و افزایش فروش آن ارائه میدهد. این استراتژیها با توجه به وضعیت بازار و رقابت، به برندها کمک میکنند تا سهم بیشتری از بازار را تصاحب کرده و در میان رقبای خود تمایز پیدا کنند.»
او براین باور است که دسترسی به دادههای به روز مصرف کنندگان و ارائه استراتژی محصول محور متناسب با کتگوری محصول از مهمترین تمایزهای بیوتیادز خواهد بود.
همکاری تپسل برای ارائه تکنولوژیهای تبلیغاتی
نکتهای که باید به آن توجه داشت این است که بیوتیادز علاوهبر خانومی در همکاری مشترک با آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل فعالیت دارد. در این همکاری، بیوتی ادز با تمرکز بر نیازهای خاص صنعت زیبایی، محتوا و استراتژیهای تبلیغاتی را طراحی و مدیریت کرده و تپسل با ارائه تکنولوژیهای تبلیغاتی و دادهمحور، به اجرای دقیق و بهینهسازی کمپینها کمک میکند.
مومنی در اینباره میگوید: «این همکاری به برندها امکان میدهد که از بهترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال استفاده کنند و عملکرد کمپینهای خود را از طریق پنل اختصاصی بیوتیادز بررسی و بهبود دهند. نتیجه این همکاری، افزایش کارایی تبلیغات و تسهیل دسترسی به مخاطبان هدف است.»