آموزش تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین یکی از مهمترین کارهایی است که باید یک دیجیتال مارکتر انجام دهد. اما انجام دادن آن کافی نیست، بلکه بهینه‌‌سازی آن و به‌‌روز بودن در آن مهمتر از همه‌چیز است. در این بخش به آموزش بهینه‌سازی تبلیغات آنلاین و یافتن فرصت‌های جدید برای تبلیغات می‌پردازیم.

ریتارگتینگ و ریمارکتینگ چه تفاوت‌هایی دارند؟

ریتارگتینگ و ریمارکتینگ دو مفهوم بسیارمهم هستند که برای افزایش نرخ تبدیل در دیجیتال مارکتینگ به کار میروند و مشتریان بالقوه را به مشتریان...

با این ۷ ترفند بازاریابی ویدیویی، به صفحه اول گوگل برسید

حتی در سرچ‌های فارسی هم رقابت برای رسیدن به صفحه 1 گوگل بسیار دشوار شده است و محتواهای ویدیویی، می‌تواند میانبر شما برای رسیدن...

5 روش تأیید شده برای افزایش بازدید‌ ویدیو در آپارات

خلاصه‌ی 100 ثانیه‌ای: آپارات در سال 98 گزارشی رسمی منتشر کرد. بنا به مستندات این گزارش، آپارات پر بازدیدترین سایت ایران با رتبه 80...

همه چیز درباره تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یکی از دغدغه‌های همیشگی کسب و کارهای کوچک و بزرگ فعال در این شبکه اجتماعی است. تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام به...

صفر تا صد تبلیغات همسان (Native Advertising)+نمونه‌های موفق ایرانی و خارجی

تبلیغات همسان، همان‌طور که از نامش مشخص است، به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که در آن محتوا و فرمت تبلیغ و ظاهر آن با...

همه چیز پیرامون تبلیغات ویدیویی! راهنمای کامل

در مقاله ویدیو مارکتینگ گفتیم ویدیو میلیون‌ها کلمه حرف در خود پنهان دارد؛ در مقاله پیش رو می‌خواهیم بگوییم تبلیغات ویدیویی آن میلیون‌ها کلمه...

گزارش سال 98 مدیااد، پلتفرم تبلیغات کلیکی

مدیااد گزارش سالانه خود را منتشر کرد که حاوی نکات جالب توجهی است. در این گزارش به تغییرات فصلی میزان نمایش تبلیغات تا توزیع...

گزارشی جامع از صنعت تبلیغات دیجیتال در سال 1399

تکراسا یکی از برترین رسانه‌های استارتاپی ایران گزارشی جامع از صنعت تبلیغات دیجیتال ارائه داده است.در این گزارش اطلاعاتی از بازار تبلیغات ایران، خاورمیانه...

راهکارهای افزایش نرخ کلیک (CTR) در بنرهای تبلیغاتی

به طور کلی CTR نشان دهنده درصد افرادی است که بر روی تبلیغات بنری یا لینک‌ها کلیک کردند. بنابراین یکی از سنجه‌های اصلی برای...

چطور یک کمپین دیجیتال طراحی کنیم؟

کمپین دیجیتال مجموعه‌ای از فعالیت‌های ما در رسانه‌های آنلاین است که با هدف مشخص، پیامی را از طریق رسانه‌های مختلف در دوره زمانی مناسب...