آموزش تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین یکی از مهمترین کارهایی است که باید یک دیجیتال مارکتر انجام دهد. اما انجام دادن آن کافی نیست، بلکه بهینه‌‌سازی آن و به‌‌روز بودن در آن مهمتر از همه‌چیز است. در این بخش به آموزش بهینه‌سازی تبلیغات آنلاین و یافتن فرصت‌های جدید برای تبلیغات می‌پردازیم.

تبلیغات کلیکی (PPC) چیست؟ کلیدی‌ترین مزایا و معایب آن را بخوانید

تبلیغات کلیکی چیست؟ نام تبلیغات کلیکی گویای همه چیز است؛ تبلیغات کلیکی، Pay Per Click یا PPC، نوعی از تبلیغات آنلاین است که در آن...

حفاظت شده: روش‌های هدفمندسازی تبلیغات دیجیتال در ایران

یکی از مهم‌ترین اصل‌های مارکتینگ، تبلیغات هدفمند یا targeted advertising است. وقتی شما ندانید خود را برای چه کسی معرفی می‌کنید، هزینه، زمان و...

حفاظت شده: بررسی دقیق سرویس تبلیغ کلیدواژه‌ای یکتانت

کسب‌و‌کارها سالانه زمان و هزینه زیادی را در فضای آنلاین و آفلاین برای تبلیغات محصول یا خدمات خود انجام می‌دهند تا بتوانند مشتریان بالقوه...

همه چیز درباره تبلیغات آنلاین، انواع و مزایای استفاده از آن

تغییر اینترنت از یک رسانه‌ صرفاً تعاملی به رسانه‌ای رابطه‌ ساز جریان بزرگی بود که باعث شد از تقریباً 10 سال پیش شرکت‌ها شروع...

چگونه در آپارات پربازدید شویم؟ راهکارهای عملی افزایش بازدید ویدیو

خلاصه‌ی 100 ثانیه‌ای: آپارات در سال 98 گزارشی رسمی منتشر کرد. بنا به مستندات این گزارش، آپارات پر بازدیدترین سایت ایران با رتبه 80...

همه چیز درباره تبلیغات همسان یا Native Ads و انواع آن

تبلیغات همسان (native ads)، همان‌طور که از نامشان مشخص است، به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که در آن محتوا، فرمت تبلیغ و ظاهر...

تحلیل دی‌ام برد (Product Review) از سرویس تبلیغاتی جدید آپارات

ﺗﺎ ﭘﯿﺶ از اﯾﻦ اﮔﺮ ﺧﻮاھﺎن ﺳﺎﺧﺖ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت وﯾﺪﯾﻮﯾﯽ داﺧﻞ آﭘﺎرات ﺑﻮدﯾﺪ ﺑﺎﯾﺪ از ﭘﻨﻞ ﺻﺒﺎوﯾﮋن (وی ﭘﻼس) اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽﮐﺮدﯾﺪ. اﻣﺎ چند روزی‌ست که...

تبلیغات رفتارمحور، از سگمنتیشن مخاطبان تا نحوه استفاده از آن

تبلیغات رفتارمحور هدفمند نوعی تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی‌های خاص، علایق و ترجیحات مصرف‌کننده تمرکز دارد. پلتفرم‌های تبلیغاتی با ردیابی فعالیت کاربران در اینترنت،...

چطور در «همراه‌کارت» بازاریابی داده‌محور اجرا می‌کنیم؟ به قلم مدیر مارکتینگ...

در این مطلب، حمید درزی مدیر مارکتینگ اپلیکیشن همراه‌کارت تجربه خود از کمپین‌هایی که در فضای دیجیتال اجرا کرده‌اند را گفته و شرح داده...

ریتارگتینگ و ریمارکتینگ چه تفاوت‌هایی دارند؟

ریتارگتینگ و ریمارکتینگ دو مفهوم بسیارمهم هستند که برای افزایش نرخ تبدیل در دیجیتال مارکتینگ به کار میروند و مشتریان بالقوه را به مشتریان...