
زیماپی ریبرندینگ کرد


زیماپی همزمان با شش سالگی خود ریبرندینگ کرد و علاوه بر تغییر هویت بصری، پنل کاربری و اپلیکیشن خود را با طراحی جدید ارائه داده است. همچنین، طبق اعلام این مجموعه، زیماپی در ابتدای سال ۱۴۰۴ از «زیوام» رونمایی خواهد کرد؛ سرویسی که امکان دریافت وام بدون ضامن را فراهم کرده و با هدف جذب کاربران جدید و تقویت تعامل آنها با این پلتفرم ارائه میشود.
به گزارش دیام برد، زیماپی همزمان با شش سالگی خود ریبرندینگ کرد. در این ریبرندینگ نه تنها هویت بصری این پلتفرم تغییر کرده بلکه پنل کاربری و اپلیکیشن آن با طراحی جدید در دسترس کاربران قرار گرفته است. طبق اعلام زیماپی با تجربه کاربری جدید، کاربران میتوانند در کمتر از ۴ دقیقه کیف پول ارزی خود را افتتاح کنند. همچنین به گفته این مجموعه، زیماپی استراتژیهای کلان خود را برای حضوری پررنگتر در بازار فینتک ایران بازنویسی کرده است.

مدیر ارشد بازاریابی زیماپی تأکید کرده است که این ریبرندینگ آغازی برای حضور پررنگتر در بازار بوده و با هدف گسترش سهم زیماپی در اکوسیستم مالی ایران انجام میشود.

همزمان با این تغییرات، زیماپی قصد دارد در ابتدای سال ۱۴۰۴ از «زیوام» رونمایی کند. این سرویس امکان دریافت وام، بدون نیاز به ضامن را فراهم میکند. بر اساس اعلام مدیران این مجموعه، هدف از ارائهی این سرویس تنها رقابت در بازار وامهای دیجیتال نبوده و به عنوان راهی برای جذب کاربران جدید و افزایش تعامل آنها با اکوسیستم مالی زیماپی در نظر گرفته شده است.
مطالب پیشنهادی

یکتاپی و بانک صادرات ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند
