پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رویدادهای حضوری گفت‌وگو با متخصصان

مدیر بازاریابی زرکام: داده‌های دقیق، کلید موفقیت در تولید و فروش است

کیمیا منصوری کیمیا منصوری
18 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر بازاریابی زرکام: داده‌های دقیق، کلید موفقیت در تولید و فروش است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر بازاریابی برند زرکام در گفت‌وگویی در حاشیه رویداد ارتباطات بازاریابی دی‌ام برد، کلید موفقیت در فرایند‌های تولیدوفروش را داده‌های معتبر و دقیق دانست و اشاره کرد که تعامل نزدیک بین واحد مارکتینگ و تیم R&D باعث می‌شود تا محصولاتی با کیفیت بالا و سفارشی‌شده برای بازار داخلی متناسب با اقشا مختلف جامعه تولید شوند.

به گزارش دی‌ام برد، کوروش رضایی، مدیر بازاریابی زرکام، در گفتگویی با دی‌ام بُرد که در حاشیه رویداد ارتباطات بازاریابی انجام شد، تأکید کرد: «داده‌های دقیق و معتبر، کلید موفقیت در فرآیندهای تولید و فروش است.» رضایی به اهمیت گردآوری و تحلیل داده‌های بازار برای ارائه محصولاتی متناسب با نیازهای جامعه اشاره کرد و گفت که زرکام به‌طور ویژه بر این امر تمرکز دارد.رضایی با اشاره به تیم مارکتینگ زرکام گفت: «تیم ما با تکیه بر تخصص و تجربه اعضای خود، داده‌های دقیق و کاربردی از بازار جمع‌آوری می‌کند. این داده‌ها از طریق تحقیقات کیفی و کمی، هم به‌صورت داخلی و هم با همکاری آژانس‌های معتبر، به دست می‌آیند و سپس به واحدهای تولید و R&D منتقل می‌شوند. این فرآیند به زرکام امکان می‌دهد تا محصولاتی متناسب با نیازهای بازار تولید کند.»

او افزود: «تعامل نزدیک بین واحد مارکتینگ و تیم R&D باعث می‌شود تا محصولاتی با کیفیت بالا و سفارشی‌شده برای بازار داخلی متناسب با اقشار مختلف جامعه تولید شوند.»

بنابر ادعای مدیر بازاریابی زرکام، تیم R&D زرکام با برخورداری از فضای دفتری و آزمایشگاهی پیشرفته به‌عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تحقیق و توسعه در خاورمیانه فعالیت می‌کند. رضایی در این رابطه گفت: «این تیم توانایی ارائه محصولات سفارشی را دارد که با نیازها و ذائقه‌های مشتریان ایرانی همخوانی کامل دارد و می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری در بازار داخلی دست یابد.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
کیمیا منصوری
کیمیا منصوری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

پلاتین