زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخیرا یوتوب از آپدیت جدیدی برای سازندگان ویدیوها خبر داده که این آپدیت‌ها شامل طراحی‌های جدیدی برای صفحات کانال‌ها و دسترسی به اینسایت بهتر و بیشتر در زبان‌ها مختلف می‌شود. یوتیوب بخشی از این به روز‌رسانی‌ها را در این هفته ارائه کرد.

اینسایت جستجوی یوتیوب به زبان‌های مختلف

این آپدیت «اطلاعات و اینسایت جستجوی یوتوب» که در نوامبر 2021 معرفی شد، اطلاعاتی درباره عبارت‌های پرطرفداری که بیشتر جستجو می‌شوند نشان می‌دهد که می‌تواند به سازندگان کمک کند محتوایی را که مردم  بیشتر می‌پسندند و به دنبال آن هستند را بسازند.

اینسایت جستجو به سازندگان ویدیوها اجازه می‌دهد درباره آنچه مخاطبان و بینندگان در سراسر یوتوب جستجو می‌کنند اطلاعات بیشتر و شفاف‌تری داشته باشند.

آپدیت جدیدی از یوتوب «اینسایت بیشتر در جستجو و طراحی‌ صفحات جدید کانال‌ها» 2

طرح‌بندی جدید برای صفحات کانال یوتیوب

یوتیوب صفحات کانال را به دو صورت به‌روز می‌کند.

ابتدا، همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است نوار مربوط به منو که اکنون در انتهای بخش اطلاعات کانال قرار دارد را تغییر می‌دهد.

آپدیت جدیدی از یوتوب «اینسایت بیشتر در جستجو و طراحی‌ صفحات جدید کانال‌ها» 3

با کلیک کاربران روی تب‌های مختلف، اطلاعات کانال در بالای صفحه قابل نمایش و بدون تغییر باقی می‌ماند.
این تغییر علاوه بر راحت‌تر کردن دسترسی کاربران به این اطلاعات، دکمه‌های «Join» و «Store» را بیشتر در معرض نمایش قرار می‌دهد و به طور بالقوه درآمد سازندگان را افزایش می‌دهد.

 

تغییر دوم این است که ویدیوها اکنون در دو تب جدا می شوند:

  • long-form videos
  • YouTube Shorts

پیش از این همه ویدیوها در یک گروه قرار می‌گرفتند که تشخیص تفاوت بین انواع ویدیو را دشوار می کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نه =