پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یوتیوب گزینه‌های مدیریت پادکست را آزمایش می‌کند

زهرا محبی زهرا محبی
12 فروردین 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یوتیوب گزینه‌های مدیریت پادکست را آزمایش می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یوتیوب به‌تازگی تمرکز عمیق خود را روی کانال پادکست‌ها به طرق مختلف نشان داده است و حالا، با آزمایش ظرفیت آپلود و مدیریت پادکست‌ها در استودیو یوتیوب، گام بعدی خود را در زمینه پادکست‌ها برمی‌دارد. یوتیوب در این خصوص گفته است: «برای اینکه سازندگان بتوانند پادکست‌های خود را در یوتیوب آسان‌تر توزیع کنند، تست‌هایی را اجرا می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد یک پادکست ایجاد کنید یا یک لیست پخش موجود را به عنوان پادکست در استودیو تنظیم کرده و نمایش دهید.»

استودیو یوتیوب

عده‌ای که در آزمایش‌ها مشارکت دارند، می‌توانند پادکست را با گزینه «Create» در استودیو یوتیوب آپلود کنند. همچنین می‌توانند همه پادکست‌های خود را در منوی «Content» ذیل یک تب جدید ایجادشده ببینند. تجزیه‌وتحلیل پادکست‌ها و ارائه Insight و آمار از عملکرد پادکست، هدف بعدی یوتیوب از این آزمایش‌هاست.

آنچه مشخص است این است که یوتیوب به‌تدریج ابزارهای بیشتری در ارتباط با پادکست توسعه خواهد داد. یوتیوب موزیک اکنون بیش از 77 میلیون مشترک پرداخت‌کننده دارد. گویی با کار کردن روی بخش پادکست و گسترش دادنش، یوتیوب به فکر این است که بخش صوتی پلتفرم خود را به اندازه بخش بصری قوی کند. پادکست‌ها با اینکه پیشرفت کندی در یوتیوب دارند، اما می‌توان اهمیتش را برای مدیران این کمپانی در همین خبرهای اینچنینی دید.

آیا شما به پادکست‌های یوتیوب دسترسی دارید؟

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات