پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یوتیوب ویژگی‌های جدیدی برای ویرایش تصویر پیش‌نمایش در Shorts ارائه می‌دهد

الهه صالحی الهه صالحی
17 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یوتیوب ویژگی‌های جدیدی برای ویرایش تصویر پیش‌نمایش در Shorts ارائه می‌دهد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یوتیوب ویژگی‌های جدیدی برای ویرایش تصویر پیش‌نمایش در Shorts معرفی کرده که به سازندگان این امکان را می‌دهد تا پس از بارگذاری ویدیو، متن و فیلترها را از طریق موبایل اضافه کنند.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از رسانه SEJ یوتیوب اخیرا گزینه‌های اضافه کردن متن و فیلتر به تصاویر پیش‌نمایش یا همان Thumbnailها را به بخش ویدیوهای کوتاه (shorts) اضافه کرده است. البته تصاویر پیش‌نمایش سفارشی فقط در بخش‌های خاص یوتیوب نمایش داده می‌شوند و در فید اصلی Shorts نشان داده نمی‌شوند. بنابر اعلام یوتوب این ویژگی جدید اکنون در سیستم‌های عامل  iOS و Android در دسترس کاربران قرار دارد.

بنابراعلام یوتوب، این به روز رسانی جدید این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که متن، فیلترها و ایموجی‌ها را به تصاویر پیش‌نمایش Shorts اضافه کرده و بتوانند کاربران بیشتری را به محتوای خود جذب کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند پس از بارگذاری ویدیو، فریم تصویر پیش‌نمایش مورد نظر را انتخاب و ویرایش کنند.

براساس اعلام یوتوب، تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی می‌توانند برای دسترسی به این ویژگی‌های جدید ویرایش Thumbnail مراحل زیر را دنبال کنند:

آیکون مداد در گوشه بالای سمت چپ Short را لمس کنید؛ فریم مورد نظر از ویدیوی خود را انتخاب کنید و با لمس آیکون‌های متن، ایموجی‌ها یا فیلترها، تغییرات دلخواه را اعمال کنید. همچنین می‌توان با وارد شدن به علامت تیک در گوشه بالای سمت راست، تغییرات را ذخیره کرد.

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

پلاتین