پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یوتیوب: تعداد dislike را از برنامه حذف می‌کنیم!

زهرا محبی زهرا محبی
20 آبان 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یوتیوب: تعداد dislike را از برنامه حذف می‌کنیم!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کمپانی یوتیوب در روز گذشته در بیانیه خبری خود اعلام کرد که قرار است گزینه dislike ویدیوهای یوتیوب را با کمی تغییر همراه کنند. طبق این بیانیه، گزینه dislike از یوتیوب حذف نخواهد شد و هنوز کاربرد خود را برای ببیندگان در صورت رضایت نداشتن از یک ویدیو دارد؛ اما تعداد این dislikeها تنها برای صاحب چنل و ناشر ویدیو مشخص خواهد بود.

یوتیوب حذف dislike

یوتیوب از چهار سال پیش این گزینه را به ویدیوهای برنامه خود اضافه کرد اما دلیل پنهان کردن عدد آن را در امروز، جلوگیری از خراب‌کاری‌های عده خاصی از گروه‌ها اعلام می‌کند. به گفته یوتیوب، این اقدام گزینه dislike را از بازدیدکنندگان ویدیوها نخواهد گرفت چرا که این گزینه داده خوبی برای آنالیز محتوا و میزان رضایت بیننده محسوب می‌شود و به الگوریتم برنامه برای پیشنهادات بعدی به کاربر کمک می‌کند. این اقدام تنها برای از بین بردن تاثیر گروه‌هایی انجام خواهد شد که به صورت دسته‌جمعی و عمدا تعداد dislike ویدیوها را بالا می‌برند.

یوتیوب در حالی که اعلام کرده است می‌داند خیلی از افراد ممکن است با این تغییر موافق نباشند اما این موضوع دیر یا زود باید حل می‌شد و این بهترین راه به نظر می‌رسد. باید دید عدم نمایش تعداد dislikeها چه تاثیری در نظرات کاربران این کمپانی موفق خواهد گذاشت.

بخوانید  سر ناسازگاری یوتیوب با یوتیوبرهای ایرانی!

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک