زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یوتیوب در حال اضافه کردن معیارهای بیشتری برای سنجش عملکرد یوتیوبرهاست. استفاده از این معیارها به حفظ تعداد بینندگان محتواهای یوتیوبرها کمک خواهد کرد. این معیارها اطلاعات و آمار و ارقامی از چنل یوتیوبی به فرد خواهد داد که با استفاده از آن می‌تواند عناصر و کلیدهای هر ویدیو را که باعث جذب تعامل بیشتر مخاطب شده است بشناسد، سپس از آن‌ها در دیگر ویدیوها هم استفاده کند. یوتیوبر قرار است این کار را با استفاده از آمار بهینه‌شده ریتنشن یا نرخ بازگشت کاربر انجام دهد. منتظر بخش جدید Insight در یوتیوب باشید.

یوتیوب اینسایت

بخوانید  سر ناسازگاری یوتیوب با یوتیوبرهای ایرانی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *