پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یوتیوب سیستم جدیدی از Insight را برای حفظ بینندگان راه‌اندازی می‌کند

زهرا محبی زهرا محبی
14 مهر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
یوتیوب سیستم جدیدی از Insight را برای حفظ بینندگان راه‌اندازی می‌کند

یوتیوب در حال اضافه کردن معیارهای بیشتری برای سنجش عملکرد یوتیوبرهاست. استفاده از این معیارها به حفظ تعداد بینندگان محتواهای یوتیوبرها کمک خواهد کرد. این معیارها اطلاعات و آمار و ارقامی از چنل یوتیوبی به فرد خواهد داد که با استفاده از آن می‌تواند عناصر و کلیدهای هر ویدیو را که باعث جذب تعامل بیشتر مخاطب شده است بشناسد، سپس از آن‌ها در دیگر ویدیوها هم استفاده کند. یوتیوبر قرار است این کار را با استفاده از آمار بهینه‌شده ریتنشن یا نرخ بازگشت کاربر انجام دهد. منتظر بخش جدید Insight در یوتیوب باشید.

یوتیوب اینسایت

پاکت
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی