پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«تگ کردن محصولات در لایو» یکی از ۳ قابلیت جدیدی که یوتیوب معرفی کرده است

مرجان عبدی مرجان عبدی
26 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«تگ کردن محصولات در لایو» یکی از ۳ قابلیت جدیدی که یوتیوب معرفی کرده است
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یوتیوب اخیرا مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های خود را از جمله تگ کردن محصولات در پخش زنده کاربران، قابلیت آپلود مستقیم ویدیوها از موبایل و فید مخصوص پست‌ها را معرفی کرده است.

گفته می‌شود این به‌روزرسانی‌ها با هدف‌ کمک به برندها و تولیدکنندگان محتوا برای بهبود و بالابردن نرخ تبدیل، افزایش دسترسی و تعامل آن‌ها با مخاطبان و تسهیل فرآیند اشتراک‌گذاری محتوا منتشر شده‌اند.

فیدهای مخصوص پست
 یوتیوب یک فید مخصوص پست در دستگاه‌های اندرویدی و iOS عرضه کرده است که کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه “view all posts” که پست‌هایی از کانال‌ها و پست‌های پیشنهادی مرتبط مورد علاقه کاربر را نشان می‌دهد، به این فید دسترسی پیدا کنند.

آپلود ویدیو از موبایل
کاربران و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند یک فایل را از گالری گوشی خود انتخاب کنند، سپس روش کسب درآمد مورد نظرشان را مشخص کنند و فرآیند آپلود ویدیوها یا Shorts را بصورت مستقیم از برنامه استودیوی موبایل خود تکمیل کنند و در پی این قابلیت فرآیند ساخت و به‌اشتراک‌گذاری محتوا برای کاربران راحت‌تر خواهد بود.

تگ کردن محصولات در لایو استریم
تولیدکنندگان محتوا در برنامه YouTube Shopping Affiliate اکنون می‌توانند محصولات خود یا فروشگاه‌هایی که با آنها همکاری دارند را داخل لایو استریم‌ها، ویدیوها و YouTube Shorts تگ و منشن کنند. در پی تگ کردن محصولات در لایو استریم، دکمه «خرید» نمایش داده می‌شود که راهی شفاف و دم دست‌تری برای خرید مخاطب ایجاد می‌کند. همچنین تولیدکنندگان محتوا می‌توانند محصولات خاص و موردنظر خود را پین کنند تا در طول پخش زنده بصورت جالب توجه و برجسته نمایش داده شود.

«تگ کردن محصولات در لایو» یکی از ۳ قابلیت جدیدی که یوتیوب معرفی کرده است 1

مطلب مرتبط: هزینه تبلیغات در یوتیوب چگونه محاسبه می‌شود؟ 

یوتیوب درباره این آپدیت‌ و قابلیت‌های جدید خود می‌گوید هدفی جز کمک به برندها و ساده‌سازی فرآیند آپلود محتوا برای آنها در نظر نداشته است. با این قابلیت‌های جدید سازندگان محتوا می‌توانند در زمان خود صرفه‌جویی کنند، نرخ تبدیل را افزایش دهند، هرجا که هستند با گوشی خود محتوا آپلود کنند، به روش راحت‌تری تبلیغ کنند و روی تبلیغات نمایش داده شده کلیک کنند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک