پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رونمایی یوتیوب از چندین فیچر جدید برای Shorts

مهسا بهادری مهسا بهادری
30 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رونمایی یوتیوب از چندین فیچر جدید برای Shorts
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پلتفرم یوتیوب اعلام کرد که بخش شورتز روزانه بیش از ۷۰ میلیارد بازدید دارد و برای بهبود تجربه کاربران قابلیت‌های جدیدی را به این برنامه اضافه کرده است.

به گزارش سوشال مدیا تودی، پلتفرم یوتیوب در راستای ارتقای تجربه‌ کاربران و گسترش استفاده از بخش شورتز، مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را به این بخش اضافه کرده است.

امکان چیدمان خودکار این قابلیت جدید را به کاربران می‌دهد تا در تبدیل آسان‌تر ویدیوهای بلند به کلیپ‌های شورتز از این سرویس استفاده کنند.

همچنین یوتیوب با الهام از تیک‌تاک، قابلیت تبدیل «متن به گفتار» را به شورتز اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با افزودن روایت صوتی خودکار به کلیپ‌ها، محتوای خود را به شیوه‌ای جذاب‌تر به مخاطبان ارائه دهند.

یوتیوب با ارائه قابلیت «زیرنویس خودکار» برای شورتز، گامی دیگر در جهت ارتقای دسترسی‌پذیری این بخش برداشته است.

همچنین کاربران می‌توانند برداشت خود را به کلیپ‌های شورتز ریمیکس شده اضافه کنند و خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.

پلتفرم یوتیوب دو افکت جدید با تم ماینکرفت، از جمله یک مینی‌گیم، را به شورتز اضافه کرده است.

محبوبیت شورتز در یوتیوب همچنان در حال افزایش است و این بخش روزانه بیش از ۷۰ میلیارد بازدید دارد و نکته مهم‌تر اینکه ۲۵ درصد از سازندگانی که عضو برنامه شریک یوتیوب هستند، از طریق شورتز درآمد کسب می‌کنند.

با توجه به این قابلیت‌های جدید، یوتیوب انتظار دارد که شاهد رشد چشمگیری در استفاده از بخش شورتز و افزایش تعامل کاربران با این پلتفرم باشد.

به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

پلاتین