پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یوتیوب «صفحه سبز» را برای ویدیوهای Shorts به‌روزرسانی و راه‌اندازی کرد

زهرا محبی زهرا محبی
2 خرداد 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یوتیوب «صفحه سبز» را برای ویدیوهای Shorts به‌روزرسانی و راه‌اندازی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر از کاربران پایه‌ثابت یوتیوب باشید، حتما ویدیوهای Shorts را در این بستر مفید و کاربردی دیده‌اید. با ظهور برنامه تیک‌تاک، ویدیوهای کوتاه طرفداران خاص خود را پیدا کردند. این ویدیوها نه‌تنها راه خود را به اینستاگرام باز کردند، بلکه باعث شدند یوتیوب نیز در سال 2022 به فکر امکان تولید ویدیوهایی با این فرمت بیفتد. حالا Shorts بخش مهمی از یوتیوب محسوب می‌شود و سازندگان محتوای خودش را نیز پیدا کرده است.

از آنجایی که محبوبیت این ویدیوهای کوتاه در حال افزایش است، یوتیوب ویژگی‌های جدیدی را برای Shorts اضافه می‌کند که گزینه‌های خلاقانه جدیدی را برای تولیدکنندگان محتوا ممکن کرده است. طبق آخرین خبری که در این خصوص منتشر شده، یوتیوب گزینه «صفحه سبز» را برای سازندگان ویدیوهای Shorts به‌روزرسانی کرده است. گزینه «صفحه سبز» افکتی در یوتیوب است که صفحه شما را -هرچیزی که باشد- به صفحه سبز تغییر می‌دهد. این تغییر بک‌گراند به کار تولیدکنندگان بسیار کمک می‌کند.

یوتیوب

اضافه شدن قابلیت صفحه سبز که پیش‌تر برای کل یوتیوب فعال بود و حالا برای ویدیوهای Shorts نیز در دسترس است، به سازندگان به لحاظ محتوایی کیفیت می‌بخشد و راه را برای خلاقیت آن‌ها باز می‌کند. از آنجایی که این گزینه در تیک‌تاک هم وجود دارد و در به دست آوردن دل سازندگان موفق عمل کرده است، انتظار می‌رود که در یوتیوب هم، گزینه «صفحه سبز» بتواند به لحاظ محتوایی چیز جدیدی به یوتیوب اضافه کند.

همچنین یوتوب امکان مشاهده بخش‌های پربازدید هر ویدیو را نیز برای Creator ها فعال کرد. در واقع با این امکان می‌توان از طریق یک نمودار قسمت‌های پربازدید ویدیو را در پنل کاربری دید.

بخوانید  تبلیغ Google Bard با همکاری هری کین، ستاره بایرن مونیخ

یوتیوب «صفحه سبز» را برای ویدیوهای Shorts به‌روزرسانی و راه‌اندازی کرد 1

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک