پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

چت‌بات جدید موتور جستجوی YOU.COM بکمک هوش مصنوعی پاسخ سوالات شما را می‌دهد

زهرا محبی زهرا محبی
5 دی 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چت‌بات جدید موتور جستجوی YOU.COM بکمک هوش مصنوعی پاسخ سوالات شما را می‌دهد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

موتور جست‌وجوی You.com چت‌بات هوشمندی را در اختیار کاربران گذاشته است که همچون ChatGPT اطلاعات خود را از وب و کتاب‌ها گرفته و می‌تواند پاسخ سوالات مختلف کاربران را بدهد. موتور جستجوی You.com که سال گذشته میلادی با ادعای قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتر از رقبا راه‌اندازی شد، به‌تازگی چت‌باتی شبیه ChatGPT را روی وب‌سایت خود ارائه کرده است که می‌تواند با کاربر حرف بزند و پاسخ سوالات او را بدهد.

youbot

به نقل از دیجیاتو، این چت‌بات جدید YouBot نام دارد و در آن شباهت‌ها زیادی به چت‌بات ChatGPT که در چند وقت اخیر به شهرت زیادی دست پیدا کرده است دیده می‌شود. You.com می‌گوید چت‌بات آن‌ها می‌تواند پاسخ سوالات روز را هم بدهد. برای مثال YouBot به شما می‌گوید که قهرمان جام جهانی 2022 قطر کدام تیم است، حال آنکه اطلاعات ChatGPT محدود به سال گذشته است. هوش مصنوعی YouBot یک مدل زبانی بزرگ را شامل می‌شود که با منابع متنوعی همچون متون آنلاین، کتب مختلف و گفت‌وگو‌ها مورد آموزش قرار گرفته است.

با وجود همه این‌ها، You.com اظهار کرده است که حتی چت‌بات‌ها هم امکان خطا دارند و پاسخ‌های YouBot هم از این قاعده مستثنی نیست. چت‌بات ChatGPT هم در گذشته به خاطر انتشار اطلاعات نادرست مورد انتقاد قرار گرفته بود. به هر روی، امکان خطا در داده‌های دریافتی این چت‌بات‌ها از وب همیشه وجود دارد. کوفاندر You.com اشاره دارد که با وجود همه مشکلاتی که این چت‌بات‌ها دارند، اما باور دارد که YouBot می‌تواند با توسعه بیشتر به محبوبیت بیشتری برسد و به نقطه تمایزی از گوگل برای آن‌ها تبدیل شود.

بخوانید  زارع‌پور وزیر ارتباطات: «تا دهه فجر همه پیام رسان‌های داخلی به هم متصل خواهند شد»
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک