پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

شروع همکاری یکتانت و دیوار؛ یکتانت مجری تبلیغات در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار شد

مرجان عبدی مرجان عبدی
29 بهمن 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شروع همکاری یکتانت و دیوار؛ یکتانت مجری تبلیغات در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکتانت اخیراً همکاری تازه‌ای را با مجموعهٔ دیوار آغاز کرده است و امکان تبلیغات بنری در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

به گزارش دی‌ام برد، یکتانت به عنوان پلتفرم تبلیغات آنلاین با اضافه کردن وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار به جمع نمایش‌دهندگان تبلیغ خود، ظرفیت نمایش مرجع نیازمندی‌های دیوار را برای اجرای تبلیغات هدفمند به دیگر ظرفیت‌های خود اضافه کرده است.

تبلیغات بنری یکتانت در قسمت «دسته‌بندی‌ها» و نیز «جستجوی» دیوار قرار می‌گیرد. از همین رو، هدفمندی تبلیغات به تفکیک موضوعات دسته‌بندی‌ها و عناوین جستجو شده در اپلیکیشن و وب‌سایت دیوار، قابل اجرا توسط یکتانت است. همچنین قابلیت نمایش این تبلیغات به تفکیک لوکیشن و موقعیت جغرافیایی نیز از طرف یکتانت در این سرویس ممکن شده‌است.

با توجه به این موارد، این نوع از تبلیغات در بخش‌های ذکر شده در اپلیکیشن دیوار، با شناسایی علاقه‌مندی مخاطبان همراه است و می‌تواند گزینهٔ مناسبی برای کسب‌وکارهایی باشد که به دنبال ایجاد آگاهی هرچه بیشتر نسبت به برند خود میان مشتریان بالقوه‌شان و جذب این افراد هستند.

شروع همکاری یکتانت و دیوار؛ یکتانت مجری تبلیغات در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار شد 1 شروع همکاری یکتانت و دیوار؛ یکتانت مجری تبلیغات در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار شد 2

گفته می‌شود که اجرای آزمایشی این نوع از تبلیغات یکتانت در وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار، تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک