پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مجموعه «یکتانت» و «توسعه کارآفرینی بهمن» مشترکاً در نوین هاب سرمایه‌گذاری کردند

زهرا محبی زهرا محبی
12 بهمن 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مجموعه «یکتانت» و «توسعه کارآفرینی بهمن» مشترکاً در نوین هاب سرمایه‌گذاری کردند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استارتاپ نوین هاب که پیش‌تر در مهرماه ۱۳۹۸ از مجموعه یکتانت اولین جذب سرمایه خود را انجام داده بود، اکنون برای دومین بار از مجموعه «یکتانت» و «توسعه کارآفرینی بهمن» به صورت مشترک جذب سرمایه کرده است.

نوین هاب یک ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که فعالیت خود را از تیرماه ۱۳۹۷ آغاز کرده است و خدمات مختلفی از جمله مدیریت انتشار محتوا، ابزار مدیریت کامنت‌ها و دایرکت‌ها و آنالیز شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد. طبق اطلاعات اعلامی این استارتاپ تاکنون بیش از دو میلیون محتوا در شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارهای مختلف زمان‌بندی و منتشر کرده است.

به گفته استارتاپ نوین هاب، هدف از جذب این سرمایه، هدف بهبود محصول فعلی، ارائه محصولات جدید، توسعه تیم و توسعه بازار خود انجام داده است. برنامه‌هایی مبنی بر گسترش بیشتر حوزه‌های شبکه‌های اجتماعی به حوزه‌های مثل سوشال لیسنینگ و … هم از سوی نوین هاب وجود دارد. به صورت کلی، نوین هاب می‌خواهد مارکتینگ گسترده‌تری ارائه دهد و جامعه مخاطبان بیشتری را با خدمات خود آشنا کند. در پی همین تغییر هم، تیم نوین هاب در آینده نزدیک چندبرابر بزرگ‌تر خواهد شد.

سرمایه‌گذار دوم نوین هاب یک مجموعه با نام «شرکت توسعه کارآفرینی بهمن» است که از سال 99 شروع به کار کرده است و به همکاری با تیم‌های درخواست‌کننده سرمایه پرداخته است.

بخوانید  دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۲ به چه سمتی می‌رود؟ ۴۲ ترند اصلی دیجیتال مارکتینگ

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک