پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مدیر ارشد بازاریابی سابق هیوندای، به عنوان مدیر بازاریابی بین‌الملل X منصوب شد

کیمیا منصوری کیمیا منصوری
21 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر ارشد بازاریابی سابق هیوندای، به عنوان مدیر بازاریابی بین‌الملل X منصوب شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنجلا زپدا، مدیر ارشد بازاریابی سابق هیوندای، به عنوان مدیر بازاریابی بین‌الملل X (توییتر سابق) منصوب شد. وی مأموریت دارد تا برند X را در سطح جهانی توسعه دهد و داستان نوآوری این پلتفرم را ترویج کند، به‌ویژه در شرایطی که X به دنبال تبدیل شدن به سوپراپلیکیشن است.

به گزارش دی‌ام برد به نقل از marketingdive، آنجلا زپدا که پیش‌تر به عنوان مدیر ارشد بازاریابی (CMO) هیوندای فعالیت می‌کرد، این خبر را در یک پست در لینکدین اعلام کرد. لیندا یاکارینو، مدیر عامل  X، نیز این خبر را در پلتفرم اجتماعی متعلق به ایلان ماسک منتشر کرد. از سال ۲۰۲۲ که ماسک این پلتفرم را با قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، پلتفرم ایکس مدیر ارشد بازاریابی نداشت.

مدیر ارشد بازاریابی سابق هیوندای، به عنوان مدیر بازاریابی بین‌الملل X منصوب شد 1

 

یاکارینو نوشت: ایکس مهم‌ترین پلتفرم جهان است، بنابراین ضروری بود که رهبری برجسته مانند آنگلا را به‌کار بگیریم تا ما را متحول کند. آنجلا که اخیراً به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و مدیر ارشد خلاقیت هیوندای فعالیت می‌کرد، تجربه و تخصص فوق‌العاده‌ای دارد، می‌داند چگونه یک برند را در سطح جهانی توسعه دهد و دقیقاً فرد مناسبی است تا بازاریابی X را در شرایطی که نوآوری‌های ما تسریع می‌یابد، رهبری کند.»

آنجلا زپدا سال گذشته توسط فوربز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدیران ارشد بازاریابی معرفی شد. زپدا در زمانی به X می‌پیوندد که این پلتفرم اجتماعی با مجموعه‌ای از جنجال‌ها تحت رهبری ماسک دست و پنجه نرم می‌کند. این کارآفرین که همچنین مالک تسلا و اسپیس‌ایکس است، رابطه پرتنشی با تبلیغ‌دهندگان دارد. طبق گزارش وال استریت ژورنال، از بهار سال گذشته برند هیوندای تبلیغات خود را در توییتر متوقف کرد چون این پلتفرم جلوی بازخوردهای منفی علیه تبلیغات را نمی‌گرفت.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
کیمیا منصوری
کیمیا منصوری
نظرات

پلاتین