پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

در جایزه جهانی فارس بررسی شد؛ نقش زنان در صنعت بازاریابی و ارتباطات

مهسا بهادری مهسا بهادری
21 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در جایزه جهانی فارس بررسی شد؛ نقش زنان در صنعت بازاریابی و ارتباطات
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در رویداد جایزه بین‌المللی فارس اواردز در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار شد؛ یکی از زنان سرشناس ترکیه به سخنرانی درباره نقش زنان در صنعت مارکام (ارتباطات بازاریابی) پرداخت.

به گزارش دی‌ام‌برد، پلین اوزکان (pelin ozkan) در ادامه رویداد جایزه بین‌المللی فارس اواردز در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ درباره نقش زنان در ترکیه گفت: «کار اصلی ما مدیا کت است و در این مدت سعی کرده‌ایم تا کسب شهرت کنیم، اگر بخواهم درباره نقش زنان بگویم هدف ما برابری جنسیتی و تمرکز بر منابع انسانی است. امروز ۶۰ درصد از کارکنان کپیتال مدیا خانم‌ها هستند، در نتیجه ۶۵ درصد مدیریت هم دست آنها است. به طور کلی تجربه برای ما اهمیت بسیاری دارد.»

وی در ادامه به انجمن‌هایی که در ترکیه برای حمایت از زنان تاسیس شد اشاره کرد و گفت: «در سال ۲۰۰۲ توسط ۳۵ نفر از زنان انجمن زنان کارآفرین در ترکیه را تاسیس کردیم. ما سعی کرده‌ایم از موارد مشابه الهام بگیریم تا بتوانیم زنان را در بخش‌های مختلف -چه خصوصی و چه دولتی- مشارکت دهیم.»

او یادآور شد: «ما همچنین یک انجمن دیگری هم به نام انجمن ما با شما هستیم راه‌اندازی کرده‌ایم. ما در این راه موانع بسیاری داشته‌ایم و در آن با تبعیض علیه زنان مبارزه می‌کنیم. به طور کلی قرار بر آن است که در ترکیه نگاه بر مسئله جنسیت تغییر کند.»

وی گفت: «ما در سال ۲۰۱۶ عضو این انجمن و به سازمان ملل متعهد شدیم که تمام مبارزات را پیش ببریم که در زمینه برابری جنسیتی حرکت کنیم.»

اوزکان در ادامه اضافه کرد: «در سال ۲۰۱۳ انجمن زنان موفق نیز راه‌اندازی شد که در آن جایزه‌هایی داده شد. ما بر این باوریم می‌توانیم این مسیر را توسعه دهیم تا راهکارها و رویکردمان را منتقل کنیم در این مسیر بسیاری از افراد می‌توانند برای کارهای تبلیغاتی شروع به فعالیت کنند. یک انجمن دیگر نیز وجود دارد تا افرادی که زیر ۳۵ سال هستند و تصمیم دارند کسب‌وکارشان را راه‌ بیندازند تا بتوانند تغییراتی به وجود بیاورند و آینده را متفاوت کنند.»

او در پایان گفت: «که این تحقیقات را در مدیا کت منتشر می‌کنند تا دریابند که در این مسیر چقدر تاثیر‌گذار بوده‌اند و این اقدامات چه تاثیرات اجتماعی داشته است.»

خودنویس
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک