پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ویدو گپ، بعنوان دورهمی متخصصین ویدئو ایران برگزار شد

مهسا بهادری مهسا بهادری
7 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ویدو گپ، بعنوان دورهمی متخصصین ویدئو ایران برگزار شد

آژانس خلاق ویدو به‌ مناسبت دومین سال فعالیت خود، اولین دورهمی ویدئوگرافرهای ایران را با حمایت آژانس تپسل برگزار کرد. در این دورهمی از بهترین‌های صنعت ویدئو دعوت شد تا درمورد دغدغه‌ و چالش‌های خود صحبت کنند.

در رویداد به مواردی مانند چالش‌های ارتباط با کارفرما، موضوعات مربوط به قیمت‌گذاری و چالش‌های عدم ارتباط کلامی دو جامعه مارکتینگ و ویدئو صحبت شد.

سینا سدیدی مدیرعامل آژانس ویدو، درباره این رویداد گفت: «در حال حاضر با چالش‌ مهمی به اسم شفاف نبودن بریف مواجه هستیم. مدیران مارکتینگ و کسب‌و‌کار به درک درستی از محتوایی که می‌خواهند در قالب ویدیو بسازند ندارند و یا حتی نمی‌دانند چه فرم و تکنیکی مناسب ساخت محتوای ویدیو مد نظرشان است. گاهی‌اوقات کاری که کارفرما نیاز دارد یک موبایل گرافر ساده نیاز دارد و اصلا نیاز به یک تیم پروداکشن بزرگ نیست. گاهی‌اوقات هم چیزی که در ذهن کارفرما است آنقدر ناشفاف و ناپخته است که در پروداکشن کار به‌درستی پیش نمی‌رود. از طرفی تیم‌های تولید هم درک کاملی از هدف‌ها و استراتژی‌های مارکتینگ ندارند و ایجاد یک زبان مشترک بین جامعه ویدیو و کسب‌وکارهای یک نیاز مهم است.»

ویدو گپ، بعنوان دورهمی متخصصین ویدئو ایران برگزار شد 1

با توجه به گزارش‌های جهانی، ویدئو یکی از مهم‌ترین کانال‌های بازاریابی در سال‌های اخیر به‌حساب می‌آید و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب و تیک‌تاک بر روی الگوریتم‌های پخش و نمایش ویدیو خود تمرکز ویژه‌ای گذاشته‌اند. با توجه به این موضوع آژانس خلاق ویدو (به عنوان یک تیم متخصص در تولید ویدیو) و آژانس دیجیتال‌مارکتینگ تپسل (به عنوان آژانس توزیع محتوا ویدیویی) خبر از همکاری مشترک برای افزایش آموزش و آگاهی این دو جامعه و همچنین ایجاد این زبان مشترک در قالب برنامه‌های ویژه‌ای داده‌اند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی