پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار مصاحبه‌ها
پلتفرم وال‌پی فعالیت خود را آغاز کرد:

دارایی دیجیتال خود را وثیقه بگذارید و اعتبار خرید کالا بگیرید

الهه صالحی الهه صالحی
9 مهر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دارایی دیجیتال خود را وثیقه بگذارید و اعتبار خرید کالا بگیرید
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پلتفرم جدید وال‌پی با بهره‌گیری از کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و همکاری با رسانه‌های معتبر، تلاش دارد تا جایگاه خود را در بازار فین‌تک تقویت کرده و کاربران را با مزایای این پلتفرم آشنا کند. آنها اشاره می‌کنند که کاربران می‌توانند با استفاده از وال‌پی، دارایی دیجیتال خود را وثیقه گذاشته و اعتبار خرید بگیرند.

به گزارش دی‌ام برد، اخیرا صرافی ارز دیجیتال والکس، در راستای ماموریت اصلی این گروه پلتفرم جدیدی به نام «وال‌پی» را طراحی و توسعه داده است که به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی‌های دیجیتال خود، مانند تتر (دلار دیجیتال) یا تترگلد (طلای دیجیتال)، را به‌عنوان وثیقه قرار دهند و در مقابل، اعتبار خرید بدون بهره تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دریافت و اعتبار آن را برای خرید از فروشگاه‌های معتبر مانند دیجی‌کالا و فروشگاه‌های تارا استفاده کنند.

بردیا احمدنیا هم‌بنیان‌گذار والکس و مدیرعامل وال‌پی در گفت‌وگو با دی‌ام برد با اشاره به برنامه‌های این پلتفرم برای بازاریابی توضیح می‌دهد: «همکاری با رسانه‌ها، حضور در رویدادها و همایش‌های مرتبط با فین‌تک، تولید محتوای آموزشی و اطلاع‌رسانی در فضای دیجیتال بخشی از اقدامات ما در بخش ارتباطات است. از سوی دیگر تا به حال اقداماتی نظیر مصاحبه با رسانه‌های معتبر، ایجاد کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی برای آگاهی‌بخشی و جذب کاربران انجام داده‌ایم. هدف ما افزایش شناخت عمومی از وال‌پی و معرفی آن به جامعه است.»

دارایی دیجیتال خود را وثیقه بگذارید و اعتبار خرید کالا بگیرید 1

بردیا احمدنیا، مدیرعامل وال‌پی

سختی‌های بازاریابی در یک حوزه‌ پرچالش

وقتی صحبت از فعالیت در حوزه‌ای می‌شود که با رمزارزها مرتبط است، احتمالا عدم قانون‌گذاری روشن و مسائل مرتبط با رگولاتوری جز اولین مواردی است که به ذهن می‌رسد. بدیهی است که در چنین شرایطی، مارکتینگ شکل متفاوت یا پرچالشی به خود بگیرد.

احمدنیا با تایید این موضوع، می‌گوید: «فعالیت در حوزه فین‌تک و دارایی‌های دیجیتال با چالش‌های رگولاتوری و قانونی همراه است. با این حال، ما در وال‌پی با رعایت کامل مقررات موجود و تعامل مستمر با نهادهای نظارتی، سعی می‌کنیم تا خدمات خود را در چارچوب‌های قانونی ارائه دهیم. در فرآیند مارکتینگ، با دقت و حساسیت بالا عمل می‌کنیم تا اطلاعات صحیح و شفافی را به کاربران منتقل کنیم و از هرگونه ابهام یا سوءتفاهم جلوگیری شود.»

او اضافه می‌کند:‌ «همچنین، تلاش می‌کنیم با آگاهی‌بخشی و آموزش، کاربران را با مفاهیم جدید و مزایای استفاده از وال‌پی آشنا کنیم و اعتماد لازم را در آن‌ها ایجاد کنیم.»

ما مفهوم بدهکاری درست را معرفی کرده‌ایم

مدیرعامل وال‌پی در ادامه در رابطه با ارزش‌ پیشنهادی وال‌پی می‌گوید: «وال‌پی با ارائه امکان استفاده از دارایی‌های دیجیتال به‌عنوان وثیقه و دریافت اعتبار خرید بدون بهره، ارزش افزوده منحصربه‌فردی را به کاربران ارائه می‌دهد. ارزش پیشنهادی ما این است که کاربران نیازی به انتخاب بین سرمایه‌گذاری و خرید ندارند؛ بلکه می‌توانند هم‌زمان دارایی‌های خود را حفظ کرده و نیازهای روزمره‌شان را برطرف کنند.»

او با اشاره به اینکه این پلتفرم، مفهوم «بدهکاری درست» را معرفی کرده است، ادامه می‌دهد: «این مفهوم به کاربران کمک می‌کند تا بدون ایجاد فشار مالی اضافی، به اهداف مالی خود دست پیدا کنند. ما همچنین، با فراهم کردن دسترسی به طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های معتبر آنلاین و آفلاین، تجربه خریدی آسان، امن و مطمئن را برای کاربران ایجاد می‌کنیم. در نهایت، ما با ارائه خدماتی که به بهبود رفاه مالی و توانمندسازی اقتصادی افراد کمک می‌کند، سعی در ایجاد تغییرات مثبت و پایدار در زندگی کاربران داریم.»

 

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...