لانچ
اخبار مصاحبه‌ها

وال‌گلد: در روزهای بحران، امکان برداشت سرمایه، تعلیق موقت پرداخت اقساط و اعتبار فوری نقد را به کاربران خود ارائه کردیم

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
تیر ۱۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وال‌گلد: در روزهای بحران، امکان برداشت سرمایه، تعلیق موقت پرداخت اقساط و اعتبار فوری نقد را به کاربران خود ارائه کردیم

مدیر ارشد اجرایی وال‌گلد می‌گوید که این مجموعه در بازه ۱۲ روز بحرانی کشور تلاش کرده است با حفظ امکان برداشت سرمایه، تعلیق موقت پرداخت اقساط و اعطای اعتبار فوری نقد، خدمات خود را برای کاربرانش پایدار نگه دارد. این پلتفرم همچنین در روزهای محدودیت درگاه‌های بانکی، خدمات کارت‌به‌کارت و واریز شناسه‌دار را در دسترس قرار داد.

به گزارش دی‌ام برد، با بروز شرایط نامساعد جنگ و اختلال در اینترنت، بسیاری از فعالان بازار مالی با چالش‌های جدی در دسترسی به دارایی‌ها و انجام تراکنش‌ها مواجه شدند. محمدصادق داوودوندی، مدیر ارشد اجرایی وال‌گلد در گفت‌وگو با دی‌ام برد در رابطه با راهکارهای این پلتفرم برای آرامش بیشتر کاربران می‌گوید: «با آغاز شرایط بحرانی جنگ و قطعی گسترده اینترنت، بسیاری از فعالان حوزه مالی با چالش دسترسی به دارایی‌ها و خدمات روبه‌رو شدند. وال‌گلد، توانست در این روزهای سخت با ارائه راهکارهای عملی و حفظ ثبات خدمات، آرامش را به کاربران خود بازگرداند.»

او ادامه می‌دهد: «شرایط بحرانی جنگ سبب شد تا بازار بورس و بازار فیزیکی طلا به‌طور کامل تعطیل شده و بسیاری از فعالان این حوزه برداشت‌های خود را محدود کنند؛ اما وال‌گلد توانست قابلیت برداشت را برای کاربران خود تا زمان اعلام بانک مرکزی مبنی بر بستن درگاه‌ها، به‌طور کامل فعال نگه دارد تا دسترسی به سرمایه در هر زمان فراهم باشد. این اقدام یکی از مهم‌ترین تلاش‌های وال‌گلد برای تضمین دسترسی امن و پایدار به دارایی‌ها در شرایط بحرانی بود.»

وال‌گلد: در روزهای بحران، امکان برداشت سرمایه، تعلیق موقت پرداخت اقساط و اعتبار فوری نقد را به کاربران خود ارائه کردیم 1

محمدصادق داوودوندی، مدیر ارشد اجرایی وال‌گلد

تعلیق موقت پرداخت اقساط

مدیر ارشد اجرایی وال‌گلد در ادامه با اشاره به در اولویت قرار دادن دغدغه‌های مالی کاربران، گفت: «به همین منظور، در ساعات ابتدایی شروع بحران تا زمان بهبود شرایط و رفع دغدغه‌های عمومی، پرداخت اقساط سرویس خرید قسطی و بازپرداخت اعتبار فوری را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداختیم که مقدار این بخشودگی، در مجموع ۷۵۳ میلیون تومان است. این اقدام به منظور کاهش فشار مالی و آرامش بیشتر برای کاربران عزیز وال‌گلد انجام شد تا با تمرکز بیشتری به مدیریت دارایی‌های خود بپردازند.

او ادامه می‌دهد: «ما در وال‌گلد به تعهد خود پایبند مانده و تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعتبار فوری نقد به ۳۴۰۶ نفر از کاربران خود اعطا کردیم که این عدد در مجموع ۵۴.۵ میلیارد تومان است. با انجام این حمایت مالی، به کاربران خود کمک کردیم تا در شرایط نامطمئن که سرعت دسترسی به پول نقد می‌تواند تا حد زیادی آرامش خاطر فراهم کند، افراد بهتر بتوانند نیازهای روزمره و مالی خود را مدیریت کنند.»

دسترسی به دارایی‌ها حق هر کاربر است

داوودوندی ادامه می‌دهد: «با وجود محدودیت‌ها و بسته‌شدن درگاه‌های بانکی در روزهای پرچالش و بحرانی جنگ، تیم وال‌گلد تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا در شرایطی که درگاه‌‎‌ها بسته بودند، خدماتی همچون کارت‌به‌کارت و واریز شناسه‌دار را به محصول خود اضافه کند. این امکان به کاربران اجازه داد تا بدون دغدغه و در هر شرایطی، بتوانند تراکنش‌های مالی خود را انجام داده و از امکانات سرویس‌های وال‌گلد بهره‌مند شوند. ما معتقدیم که حتی در سخت‌ترین روزها، دسترسی مطمئن به دارایی‌ها و خدمات مالی، حق هر کاربر است.»

او در پایان تاکید می‌کند: «هدف ما این است که کاربران عزیز بتوانند با اطمینان کامل و بدون نگرانی، همیشه به دارایی‌های خود دسترسی داشته و از تمامی سرویس‌های وال‌گلد در روزهای بحرانی بهره‌مند شوند. این مسیر، تعهد ما به ساختن فردایی روشن‌تر برای همه کاربران است.»

نجوا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا