برای اولین بار تبلیغات یک صرافی ارزدیجیتال درVODها
صرافی ارز دیجیتال والکس به تازگی توانسته است شرایط لازم برای تبلیغات در پلتفرمهای فیلم و سریال مثل نماوا و فیلم نت فراهم کند. در حال حاضر تبلیغات والکس روی این پلتفرمها در سیاهچاله، قهوه ترک، آوای جادویی و سرگیجه نمایش داده میشود.
به گزارش دیام برد، تبلیغات والکس در حالی روی شبکه نمایش خانگی انجام میشود که تا پیش از این صرافیهای تبادل رمزارز اجازه تبلیغات روی هیچیک از رسانههای رسمی کشور را نداشتند.
.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}
انوش شفیعی مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال والکس در پاسخ به دیام برد درباره جزئیات این تبلیغ ویدیویی با تاکید براینکه ما با هدف برندسازی بر بستر آنلاین از این نوع تبلیغات استفاده کردیم، گفت: «این برای اولین بار است که یک پلتفرم ایرانی فعال در حوزه ارز دیجیتال توانسته رایزنیهای لازم برای حضور در بسترهای VOD را انجام بدهد و در اینباره مذاکراتی کند. والکس در تلاش است تا با حضور در رسانههای ارتباط جمعی (Mass Media) قدم موثری در راستای کسب اعتماد عمومی مخاطب به این صنعت بردارد.»