هلدینگ سرمایهگذاری ایرانسل، ویستا، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
ویستا، هلدینگ سرمایهگذاری ایرانسل، از هویت بصری و لوگوی جدید خود رونمایی کرد. ویستا اعلام کرده است که با این تغییرات که از رنگهای ایرانسل الهام گرفته شدهاند، تلاش کرده است تا به هدف خود مبنیبر حمایت از استارتآپها تاکید کند.
به نقل از روابط عمومی ویستا، این مجموعه تلاش کرده است تا در طراحی لوگوی جدید، هدف ساخت اکوسیستم نوآوری و تعهد به رشد استارتاپها در پورتفوی خود را از طریق نمادهای به کارگرفته شده نشان داده و با استفاده از رنگهای هویت بصری ایرانسل، ترکیب رنگی لوگوی جدید را رقم بزند.
روابط عمومی این مجموعه ضمن اشاره به اینکه ویستا به رویکرد مشارکتی با تیمهای تخصصی و کارآفرینان، فراتر از تأمین مالی صرف، متعهد است و هدف خود را فراهم آوردن زیرساختها و «پول هوشمند» برای شتابدهی به رشد استارتاپها اعلام کرده است، این اقدام را بخشی از استراتژی بزرگ ایرانسل برای گذار از اپراتور ارتباطی به شرکت فناوریمحور دانست.
ویستا، هلدینگ سرمایهگذاری ایرانسل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ و با هدف حمایت از استارتاپهای در مراحل رشد آغاز کرد. این هلدینگ در حال حاضر با پرتفویی شامل استارتاپهایی چون اسنپ، روبیکا، و ایرانسل لبز، در حوزههایی همچون هوش مصنوعی، فینتک، سلامت دیجیتال و تجارت الکترونیک فعالیت میکند.