پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رویدادهای آنلاین، قابلیتی جدید بزودی در لینکدین

امیر وحدتی امیر وحدتی
3 خرداد 1399
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رویدادهای آنلاین، قابلیتی جدید بزودی در لینکدین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لینکدین دو پلتفرم LinkedIn events و LinkedIn Live را با هم تلفیق می‌کند و از این به بعد یک پلتفرم واحد برای رویدادهای مجازی وجود خواهد داشت. این دو قابلیت می‌توانند با یکدیگر کار کنند و به مارکترها اجازه دهند تا با مخاطبان رویداد خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

اکنون در زمانی قرار داریم که ویدئوهای لایو به صورت گسترده‌ای استفاده می‌شود و لینکدین هم از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به اطلاعاتی که لینکدین داده است ویدیوهای لایو انگیجمنت بسیار بالاتری نسبت به دیگر ویدیوها دارد. طبق گفته لینکدین این ویدیوها 23 برابر بیشتر از پست‌ها کامنت و 6 برابر بیشتر از ویدیوهای نیتیو (native videos) بازخورد دارند و این ویدوها بیشترین تاثیر را برای داشتن انگیجمنت بالا برای یک صفحه لینکدین و فالوئرهای آن صفحه دارد.

چرا باید در لینکدین یک رویداد مجازی داشته باشیم؟

در بیانیه‌ای که لینکدین داده، فایده میزبانی کردن یک رویداد مجازی را توضیح داده است:
محطی امن و قابل اعتماد: وقتی که از ویدوهای لایو می‌خواهید استفاده کنید، می‌توانید انتخاب کنید که با فالوئرهای خود یا تمام کسانی که می‌خواهند آن لایو را تماشا کنند رویداد را برگزار کنید.
جذب مخاطبان هدف: می‌توانید با فرستادن دعوت‌نامه‌ای به مخاطبان هدف خود، افراد مدنظرتان را انتخاب کرده و رویداد خود را برگزار کنید.
انگیجمنت بیشتر: می‌توانید برند خود را با برگزاری این رویدادها بیشتر به دید عموم بگذارید.
مدت زمان بیشتر: ویدئوهای زنده در پیج شما می‌توانند ذخیره شوند تا فالوئرهای شما در زمانی دیگر این ویدیو را بتوانند ببینند. نکته دیگر این که دسترسی به این ویدیوها رایگان است.

بخوانید  لینکدین امکان پین کردن کامنت‌ها را اضافه کرد

چگونه یک رویداد را در لینکدین میزبانی کنیم؟

برای میزبانی کردن یک رویداد مجازی، شما باید درخواست درسترسی به LinkedIn Live بدهید و این درخواست باید تایید شود. برای تایید این درخواست صفحه شما باید حداقل 1000 فالوئر داشته باشد. لینکدین ذکر کرده است که صفحاتی این قابلیت را دریافت خواهند کرد که به وسیله پاسخ به کامنت‌ها با مخاطبان خود تعامل خوبی داشته باشند. کسانی که بتوانند تاییدیه لینکدین را دریافت کنند برای برگزاری یک رویداد مجازی باید اقدامات زیر را انجام دهند:

ساخت یک رویداد لینکدین:

در طول ساخت رویداد گزینه Online-Only را هم مدنظر داشته باشید. روز برگزاری رویداد، باید یک نرم‌افزار که از ویدیوهای آنلاین پشتیبانی می‌کند را استفاده کرده و رویداد خود را به عنوان مقصد آن نرم‌افزار انتخاب کنید.

ابزارهایی که با آن‌ها می‌توانید رویداد خود را به صورت زنده پوشش دهید شامل Streamyard، Restream، Wirecast  و Socialive هستند. همچنین پلتفرم Wowza هم به زودی به این ابزارها ملحق می‌شود. به محض این که استریم شما شروع شد به مخاطبان رویداد شما اطلاع رسانی خواهد شد.

تصمیم‌گیری برای داشتن لایو در زمان درست

نمی‌دانید چه موقعی لایو داشته باشید؟ لینکدین یک پیشنهاد عالی دارد. می‌توانید بهترین زمان برای ویدیوهای لایو خود را از طریق بررسی بخش Followers در Analytics بفهمید. با استفاده از اطلاعات این بخش می‌توانید بفهمید که عمده مخاطبان شما در کدام منطقه قرار دارند. سپس می‌توانید در زمانی که بیشتر مخاطبان شما در درسترس هستند رویداد مجازی خود را برگزار کنید. این قابلیت جدید اکنون به عنوان بخشی از به روز رسانی سه ماهه در صفحات لینکدین در دسترس است.

بخوانید  33 نکته‌ی کاربردی برای فعالیت در لینکدین

نقاط قوت و ضعف این پلتفرم چه می‌تواند باشد؟ آیا این ویژگی جدید توسط لینکدین می‌تواند تهدیدی برای سایر نرم‌افزارهای میزبانی کننده افزاد باشد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Searchenginejournal

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
امیر وحدتی
امیر وحدتی
مهندس برق سابق که تمام علاقش شده نوشتن و مطالعه کردن
نظرات